Vergeet niet dat prijzen soms heel anders zijn in andere landen. Lagere importbelastingen bijvoorbeeld, lagere lonen voor verkopers die de bruto kostprijs drukken, lagere prijzen voor het vastgoed wat gekocht/gehuurd wordt.
Daarnaast, is 3 miljard die een horloge kan kopen leuk, maar het schijnt dat niet iedereen die en horloge kan kopen dat ook doet. Heel vreemd, maar ik denk dat de industrie het niet eens aankan als die 3 miljard één horloge koopt. Laat staan dat de helft daarvan los zou gaan zoals wij en er toch een paar tot heel veel aanschaft.
Zoals ik zei, het was maar een schatting. Ik denk dat Nederland inderdaad wel een groter wereldwijd seiko marktaandeel heeft dan 1/160e. Maar dat zou alleen maar betekenen dat er nog meer exemplaar naar NL komen dan in mijn voorbeeld. Je moet niet te hard in de marketing valkuil trappen, er zijn er wss meer dan genoeg. Dat was de moraal van mijn verhaal.
Prachtig! Je was me net voor. Ik had er al eentje in bestelling staan, maar de Zaratzu krijgers hebben eerst weer een zwarte gemaakt blijkbaar. Ik moet nog ff wachten.
Deze is incoming.
Gaat voornamelijk als wekker gebruikt worden, en misschien als mod-projectje (bandje wisselen en overvloed aan onnodige lettertjes verwijderen…)
Ik zoek al heel lang naar een horloge met rattrapante complicatie, maar ik heb er nog nooit eentje gevonden voor een leuk bedrag, maar vandaag is het eindelijk gelukt. Dat het een lid is van de Omega Speedmaster familie is dan nog een extra plus.