Het Grote incoming topic. Deel V

:joy:

Ik zit nog te wachten op m’n doxa; moet ik nu ook al gelijk een heuer ergens vandaag toveren? :joy:

3 likes

Ik heb een tijdje lang een haat/liefde relatie gehad met de Tag Heuer 972.013: mooi horloge, maar net te klein. En zojuist heb ik z’n grote broer op de kop weten te tikken: de 972.006 :grinning:

Hij ziet er respectabel uit voor een horloge van 1992 en hij draagt (net zoals z’n kleine broertje destijds) erg comfortabel. Nu eens een leuke nato uitzoeken voor wat extra kleur deze zomer.

8 likes

Zojuist tussen het werk door een impuls aankoop gedaan. Net deze besteld via Schaap en Citroen.
En nu 3 to 6 maanden wachten :zzz:

Er is een kans aanwezig dat ze 'm eerder kunnen leveren.

YOLO :partying_face:

83 likes

YODO too

2 likes

Darum meneer. Geld moet rollen zei mijn oma altijd.

1 like

Lekker man! Echt een mooi horloge. Gefeliciteerd. :sunglasses:

1 like

Thnx Adil!

Goede keuze. Blauwe dial is the way to go!

1 like

Sloeg nergens op. Had even een momentje vanochtend… ā€œeen YM is op zich ook tof, laat ik S&C even bellen om nee op het rekest te krijgenā€. Zijn antwoord was ā€œik bel u zo terug meneerā€.

Even later gaat de telefoon met de boodschap dat ze 'm kunnen leveren. Toen ging het snel.

4 likes

Ga je de sub nog houden dan?

Que?

Het doorpakken dient pas te gebeuren binnen x maanden ^^

Cool ding, ik ben zelf wel minder fan van de rode elementen en gepolijste kast, maar gaat volgens mij wel lekker op de pols vallen.

1 like

Ik dacht dat je die al had. Ik vergis me?

Nou 25% aanbetalen is toch een kilo aan vintage Seiko’s.

1 like

Zo’n mooie kleur!!! :ok_hand:t3:

1 like

Ik heb een SD4K en die hou ik gewoon. Misschien komt er later nog een GMT bij om een sport trio af te maken.

2 likes

Helder. Zeker mooi om uit te breiden :slight_smile:

1 like

He kut ik was net al een PB aan het schrijven met een smerig bod…

2 likes

Ik zou zeggen: eerst…

… naar de sportschool. Dan kan jij een SD4K dragen :grinning_face_with_smiling_eyes:
Stick to the 36mm game Lucas.

4 likes

ik dacht hier toch echt een Sub in de collectie te zien, maar die is er blijkbaar niet meer en wel een SDK4