Het Grote incoming topic. Deel V

Ah cool. :ok_hand:

1 like

Absoluut

1 like

Heel mooi!:+1:

1 like

Die kon de advertentie toch niet lezen :scream:

2 likes

afbeelding

20 likes

En binnen. Het kan snel gaan :joy:

41 likes

Gek hè, soms klikt het direkt of niet…
Mijne gaat ook direkt door…

6 likes

? De mijne blijft hoor. Gewoon een snelle deal!

22 likes

Haha, té snel en verkeerd geïnterpreteerd door mij!!!

2 likes

Deze zwarte is wel een bom van een horloge! :muscle: Mooie keuze!

1 like

De “poor man’s OP” incoming :grinning_face_with_smiling_eyes:

27 likes

Een Eterna zoek ik al lang, een vierkant(achtig) horloge ook. Liefst dan ook nog draagbaar zowel qua maat, staat als betrouwbaarheid. Over ruim een week is dat er allemaal :grin:.

(Foto van verkoper, uiteraard)

7 likes

Volgens mij is die wijzerplaat wel iets te veel gepoetst, daar hoort denk ik toch een merknaam en type op te staan zoals bij deze: :thinking:

https://www.swissvintagewatches.com/etmatkiss.html

4 likes

Attent en scherp, daar was ik net over aan het mailen. Nog niets betaald en verzonden.

1 like

Wel balen joh.

1 like

Het schijnt dat op de vroege uitvoering nog geen tekst stond. Moet ik even uitzoeken, maar allemaal op een telefoontje. :face_with_raised_eyebrow:want onderweg

1 like

Ik twijfel altijd of ik andermans aankoop wel moet bekritiseren :blush: Maar zolang de koop nog niet helemaal rond is kan het soms nuttig zijn; succes met de afwikkeling :+1:

1 like

Naja… ook na de aankoop is het soms belangrijk om informatie te delen zodat je eventueel nog terug kan naar de verkoper.

Blijft lastig…

1 like

Eh ja klopt inderdaad :blush:

Dit komt op mij een beetje over als een broodje aap verhaal. Geen type op de plaat kan ik me voorstellen, maar helemaal geen merknaam lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. :thinking:

Nope. BS uitleg.

2 likes