Da’s verrot, de mijne ligt al even bij een forumlid voor een service. Maar morgen
Vond ze eerst trouwens 3x niks, maar they have grown on me.
Da’s verrot, de mijne ligt al even bij een forumlid voor een service. Maar morgen
Vond ze eerst trouwens 3x niks, maar they have grown on me.
Onbegrijpelijk. Ik vind het echt alles wat een funky 70s vintage moet zijn. Goeie eerste blootstelling aan vintage ook. Zijn hartstikke leuk, geintegreerde band, mooie details, niet super duur en wel robuust.
Ik ben heel benieuwd. Was nooit van de funky 70s vibe, meer van de seiko duikers. Ik weet het, ik moet nog veel leren . Ik ben, denk ik teveel blootgesteld aan @Climholland.
net iets meer dan een weekje
Een sloerie is het, die climholland.
Het is al goud wat er blinkt.
Dadelijk onderweg @mas. Maar dat originele aankoopbewijs bij die van jou is wel een beetje jaloersmakend voor een freak zoals ik
die linker is echt fantastisch maar inderdaad niet voor die prijs…
Mooie set zo!
Eerder gezien op het forum dus ook over gegaan tot koop. Vele malen beter dan in een bakje wat ik eerst had Mijn OCD is blij!
Een tijd lopen twijfelen, wel of niet. Eerst niet en toen weer wel. De eerste keuze ging uit naar een Tudor prince, gewoon omdat ik die geweldig vond. Echter de 36mm is voor mij echt te klein. Toen de prince eenmaal om de pols zat was het hem niet. Dus catch and release…
Ik had ook de Tudor Royal omgehad, de M28600-0005, de juiste maat voor mij, de schitterende blauwe dial, Romeinse cijfers en natuurlijk dag en datum aanduiding.
Dit is meer de maat voor mij, dat was wel duidelijk. Alleen die bezel had ik zo mijn twijfels over…. Dus weer peinzen….
Zojuist hem toch besteld aangezien ik vind dat het wel een leuk vaderdag kadootje is.
Leuk om er bij te hebben, lijkt me, naast de Breitlings.
Dit is hem dus geworden:
Dinsdag ophalen👍🏻
een prachtig exemplaar
Geweldig mooi horloge!
Mooi horloge!
En ik zal jouw verhaal morgen ff aan mijn vader later lezen: hij koopt zijn vaderdag cadeau maar mooi zelf.
Die stalen banden tegenover die schroevedraaiers
Ja dat hebben ze niet handig gedaan!
Gelukkig zat er ook bescherming van vilt bij om er tussen te doen maar dat staat niet op de foto omdat je dan de verdeling niet meer ziet… @ElChueco
Wanneer moet ie er zijn dan?
Zag al uitvoerig verhaal in LOUPE.
Indrukwekkend
En euhhhh, ga alvast maar oefenen met maken van lumenfoto’s
3-5 werkdagen, ik denk vanaf komende maandag geteld.