Incoming! Iets waarvan alleen Marc @XXoF op dit forum zal weten hoe bijzonder het is
Oh en Jelle @mooieklokjes ook
Neen jongens, geen nieuw glas enzovoort. Deze blijft exact zoals gevonden.
Wel tropicje op zwieren.
Incoming! Iets waarvan alleen Marc @XXoF op dit forum zal weten hoe bijzonder het is
Oh en Jelle @mooieklokjes ook
Neen jongens, geen nieuw glas enzovoort. Deze blijft exact zoals gevonden.
Wel tropicje op zwieren.
Ja hoor. Ik heb hem ook besteld. Morgen wordt hij bezorgt. Deze gaat lekker mee op vakantie en het zwembad en de zee in.
Ivm vocht en mogelijke schade aan de plaat en Lumen lijkt het me wel slim het glas te vervangen omdat het gebarsten is
Nah, crazed. Maar inderdaad ik moet het evalueren als ik het horloge in handen heb.
Waar is deze te kopen?
Ja ziet er leuk uit… maar waar kijken we naar?
Vandaag heb ik m’n nieuwe horlogedoos van Fish & Father ontvangen. Qua afwerking zijn er diverse opties mogelijk. Ik heb gekozen voor een combinatie van eiken en walnoot. Ik ben er erg blij mee en met de kwaliteit is het dik in orde.
Gefeliciteerd! Prettig horloge voor zomerse dagen
Bijna geen fatsoenlijke foto op het net te vinden maar ik ga voor een tweede Fortis.
Wederom vintage uiteraard. Mijn versie heeft wel arabic numerals ipv indices maar die andere wijzerplaat scoor ik er nog wel bij. Trigger warning, de verkoper z’n foto’s maken het bijna een onverkoopbaar horloge
Nee joh! Waar heb je die vandaan?? Heeeeel gaaf!!!
Vet! Precimax Nautilus.
Jelle heeft hem idd ook ooit gehad:
http://www.chronocentric.com/forums/chronotrader/index.cgi?md=read;id=85295
Correct! Erg benieuwd. Wordt verzonden met DHL express dus ik verwacht ‘m deze week nog.
Tip van Andrew in de groepschat, even getwijfeld maar zo’n buitenkansje dat ik m moest hebben. Lijkt me heerlijk naast de cosmonaut!
Super! Zeker als je die andere plaat ook nog weet te scoren! Geniet er van!
Edit, verkeerde topic
Tering wat tof zeg! Wat een heerlijke horloges weet jij toch te scoren!
Thanks! Deze helemaal afmaken duurt nog wel even door zeldzaamheid maar de originele configuratie is ook heel gaaf