Lekker!
Omdat deze (nog) niet verkrijgbaar is bij Breitling:
Deze maar besteld:
Voor op deze:
Dat moet leuk worden met dat rood
Voor op deze:
Dat zal wel mooi zijn denk ik.
Mooi horloge!
Thanks!
Hé, erg leuk ding. CW doet dat prima de laatste tijd
Weer geplooid een half jaar niet kopen.

Prachtig horloge. Ook wel leuk om eens een CW uit de hogere prijsklasse te zien. Vaak komen hier de gemiddelde modellen voorbij.
Ik heb ook al verschillende malen boven de Buy-knop gehangen, maar niet doorgezet.
De saphire is toch nauwelijks duurder dan de “gewone” C60?
Ik bedoel meer in zijn algemeenheid van de CW collectie. Zie toch vooral Sealander langskomen.
Ik heb de Trident’s de laatste jaren niet gevolgd, maar zie wel dat die behoorlijk prijzig zijn geworden. Mijn eerste Trident C60 was onder de € 500.
Ja je ziet die prijzen allemaal wel opschuiven ja. Nu je het zegt zie ik de Trident de laatste tijd ook minder langskomen hier in het incoming topic.
Echt helemaal top die , schitterend horloge
Op zich wel begrijpelijk. Eerst moet je een plaats in de markt zien te krijgen, en dat gaat vooral door scherpe prijzen. Als je naam een beetje gevestigd is, kun je de prijzen wat minder scherp zetten. Ik vermoed dat het zoiets is.
Ontopic: vandaag de Seiko 60’s afhalen
Denk ik ook; en qua prijs/kwaliteit denk ik dat ze zich nog niet meteen uit de markt prijzen. Wel vind ik de titanium modellen erg duur. Ik zie zo’n Trident Elite wel zitten, maar die zit op 1650 inmiddels; dat is wel een flinke premium ten opzichte van de stalen Trident.
Oh ja, on-topic, ik heb weer eens een oud Tissot zakhorloge onderweg vanuit de VS; als het goed is maandag hier
Deze Rus is momenteel op weg naar het warme België.
Wellicht zorgt ie voor wat verkoeling