Het Grote incoming topic. Deel V

Watchstand gekregen voor vaderdag. :ok_hand:

24 likes

Mijn vader draagt Aldi horloges, dus dan is de watchstand mss wel duurder dan wat erop gaat.

Gefeliciteerd Erik. Moest spontaan denken aan @RLC.

1 like

Ik ook, die heeft zijn vader 5 watch rolls gegeven :facepunch:

2 likes

Ghehe, ik gooi vaak overdag m’n horloge op het aanrecht. Ik vind het eerlijk gezegd wel erg makkelijk zo. :ok_hand:

Deze Tropic gisteren besteld bij Meraud.
Schijnt één van de beste/fijnste Tropic banden te zijn. Ben benieuwd. Ze zijn heel lang niet leverbaar geweest.

https://meraud-watches.com/product/black-rubber-tropic/

4 likes

image

For shits and giggles :grin: Eens zien of wij dit ding wat vrolijker kunnen laten ogen…

3 likes

Ik ben benieuwd hoe deze bevalt. Als het goed is, is dit de verbeterde tweede versie. Omdat deze ook leverbaar is in een korte maat heeft dit mijn aandacht. Ik krijg van Meraud helaas alleen geen antwoord op mijn vraag of deze ook in andere kleuren leverbaar wordt.

1 like

Tof! Brons en groen staan sowieso wel goed bij elkaar. Ben benieuwd. :+1:t3:

1 like

Thanks! Ik ook :sweat_smile: Het is een wat vage diameter wijzerplaat, dus ik hoop dat mn schuifmaat mij een beetje goede maten heeft gegeven. Ergens komende week ontvang ik hem en dan gaan wij het zien!

1 like

Klopt idd wat je zegt. Dit is een gen 2 bandje. Ik heb de lange besteld, mijn polsmaat is tussen de 18,5 en 19cm. Ik zal wel een kleine NA maken.

1 like

Bandje van de forumsponsor inkomende.

stiekem een klein beetje oranje in huis gesmokkeld. :shushing_face:

3 likes

Top, alvast dank!

1 like

Dankjewel, heel simpel maar duidelijk en vooral eens een mooie maat. Hopelijk dinsdag bezorgd. :slightly_smiling_face:

Vanmiddag het winnende bod, dus deze beauty komt volgende week mijn kant op.

14 likes

Via en veiling of?

Één mooie koffie tas gekregen van Oris :nerd_face:

7 likes

De moderne kon niet achterblijven :sweat_smile:

Het gaat een leuke set worden.

41 likes

Hij is er, en de tijd staat inmiddels goed. Blij mee!

15 likes

:scream: Echt super vet!

1 like