Zou zweren dat je deze al eens gehad heb?
Welke rol gaat dit horloge voor je vervullen? Gaat dit een beater worden die je gaat mishandelen?
Echt een heel leuk horloge maar om een voor mij nog onverklaarbare reden was het bezit van deze saeck, ook echt het einde van het vermaeck…
Ik zou mezelf toch geen flipperaar noemen, maar deze was er weer vlot uit bij mij. Ben benieuwd of het jou wel kan bekoren!
Mooi Ralph!
Mooie beater! Tof design!
Lekker hoor en blijft een mooi horloge zeker voor de prijs…weer bij van Baal geweest
Lang geen Seiko meer gehad, nu de SRPC39 onderweg:
Eerst eens zo dragen, wie weet wil ik hem uiteindelijk met een andere dial/wijzers.
Ja graag! Wij willen krassen zien als bewijs dat dit horloge wel gebruikt gaan worden waar het voor gemaakt is
Gezondheid!
Van harte met deze aanwinst, ik ben benieuwd of je kunt wennen aan de faux lume. Dat was voor mij een deal breaker. Voor de rest natuurlijk heel veel horloge voor je geld.
Klopt slechts twee weken gehad als vakantie horloge voor naar Noorwegen in de winter. Daarna met nog wat Seiko’s ingeruild tegen een Breitling Superocean II 42. Maar zat er al weer een tijdje naar te loeren als vasten beater en bandenslet naast mijn Citizen NY0040 Promaster.
Van harte. Een mond vol. Voor een field horloge.
Ik kan dat sneller.
Incoming!! Zenith manufacture editie
Met domed saffier, gelakte wijzerplaat, slanke kas, trouw aan het origineel met een el primero uurwerk 400 voorzien van Chronograaf en datum alsmede 50 uur gangreserve. Geïnspireerd op de origineel a386 zenith tricolore uit 1969.
Bedankt @Sanderrr ben er weer ingetrapt
NA time!
Meer info:
https://omegaforums.net/threads/question-1940s-unknown-brand-stunner.133346/#post-1809534
Gloedje spiksplinternieuw. Van de manufacture uit Le Locle.
Ik zag afgelopen weekend die van @Sanderrr in het echt en was direct verkocht. Wat is dit een mooi horloge. Maar zoals altijd dat voel en zie je pas als je hem in je handen hebt.
Compleet anders dan de tricolore. Andere kast, plaat en saffier.
Prachtig hoor!
Very nice.
Dank!
Mooi man, en meteen die chrono laten rollen. Waarom ook niet!
is dit model niet zelfs een moderne versie van een MIL specificatie uit de jaren 60?