C63 Sealander Automatic is op de post
.
2 weken eerder dan gepland, goed bezig CW!
Net wat bandjes binnengekomen om te kijken of het wat is. Normaal gesproken niet zo van de NATO dus wat combi’s geprobeerd in verschillende maten/soorten.
Helaas passen niet alle bandjes; de MN staat mooi maar is te kort voor mij en de lichtbruine past niet tussen de lugs en het horloge. De rest staat best goed, maar nog wel wat wennen aan het dragen.
De knoop doorgehakt!
Zat je al langer na te loeren toch?
Haha was jij het dus 
Mooi hoor!! Have fun!
Klopt! Hij was weer terug op mijn radar 

Blauwe sunburst 39mm Explorer homage van de Ali Special… lag vanmiddag in de brievenbus.
Fijn horloge voor nog geen 4,5 tientje, had de zwarte al maar nu dus de blauwe er ook nog maar bij 
Fijne band en sluiting ook. Loopwerk loopt gewoon, dus ik heb niets te klagen m.b.t. deze beaters.
Haha ja sorry, had je hem ook op het oog?
Ja heb ook nog getwijfeld alleen dan zou de Wempe eruit moeten…daar was ik nog niet over uit dus toen was hij al weg haha
Haha sorry! Ag, je weet me te vinden tegen die tijd😉
Haha ja altijd weer 
Incoming! Weer eens iets Zwitsers naast mijn Japanners! Benieuwd of het ook gaat leiden tot afscheid van mijn GS-en zoals bij @bordewolf…
De afwerking is natuurlijk een stukje minder (vooral met een loupe). Maar de stalen band en vooral de sluiting is meer solide en de kast een stuk dunner. Dus als een “daily” echt perfect.
Leukste is natuurlijk een GS naast deze Tudor.
Super!!
Helemaal niks mis met een mooie GS ernaast. Ik werd gewoon onrustig van teveel moois…
Wat een geweldig horloge!