Het Grote incoming topic. Deel V

SARB011

Maar de Orient wint (dik)

29 likes

Erg mooi, die rode sunburst! Welk formaat zijn deze twee?

Geen idee, weinig over te vinden, SARb is bij definitie 28mm, de Orient volgens mij 40mm

1 like

Ah dan mag je de Seiko wel naar mij opsturen :innocent:

Helemaal met je eens. Eerlijk gezegd kan ik niet meer herinneren hoe de Seiko eruit zag. Als ik Orient Star zo in het zonlicht zien, kan ik haast niet wachten om hem irl te zien. :hugs:

De Orient Star is 39 mm; de sweet spot voor mij.

1 like

Eens kijken of dit wat is voor de Squale.
Type strap lijkt heel erg op de standaard strap van de Marathon MSAR.
Mooie cleane look, met maar 1 (te prikken) gaatje. En met een zakje vanillesuiker :laughing:
Althans als je pols niet teveel opzwelt tijdens de zomer :smirk:

image

3 likes

hehe, zo geinig die pootafdrukken op de wijzerplaat!

1 like

Ja, happy feet…:grin:

1 like

Met korting en gratis tropic toch de gok gewaagd, mss tegen beterweten in als ik de QC problemen lees…keep you posted…! (teveel pluspunten voor deze prijs, orgineel & imo tof design, toch iets van heritage ,manufactuur uurwerk, saffier bezel en glas, perfecte maat etc)

14 likes

Je hebt helemaal gelijk. Tof ding voor de prijs.

De Olko-Special is onderweg!
Imo geen gewone Steinhart hommage, maar leuke b

12 likes

Geen incoming meer want hij is er al.
De Boctok Amfibia 070799.

.
In 12 dagen van Rusland naar NL.
Petje af voor Boctok. :+1: :rofl:

5 likes

6 likes

Ik mis een horloge bij het sporten en klussen… Beide maar besteld, kijken welke kleurstelling beter bevalt.

15 likes

Oei, nog eentje incoming

35 likes

Haha! Was dat een impulsaankoop? :grin:

1 like

Vervelend altijd hè? Ik baal er ook altijd van als er weer een horloge binnenkomt. Er komt stiekem zoveel bij kijken. Zorgen dat je nog een vakje in een horlogedoos hebt, anders nieuwe horlogedoos kopen. Zorgen dat je poetsdoekjes genoeg hebt. Zorgen dat je de postbezorger wat toestopt zodat hij het pakje stiekem aflevert op een gunstig moment (als vrouwlief er lucht van krijgt wil zij ook iets…)

Echt een hoop planning gaat er aan vooraf. Of was dat niet wat je bedoelde?

2 likes

Haha ja en nee, stond al langer op de radar. Maar de prijs bij Olfert was nu wel erg mooi. :sunglasses:

3 likes

Ik snap wat je bedoelt. Gelukkig valt het allemaal wel mee. Mijn vriendin is ook de moeilijkste niet, zeker niet na de sieraden die ze vorige week cadeau kreeg :wink:

2 likes