Het Grote incoming topic. Deel V

Jaap heeft ‘m misschien laten kletteren voor de shoot :see_no_evil:

2 likes

Deze besteld bij Solo Japan

22 likes

Zit precies op scheiding gepolijst / gebrusht, dus cape cod maar niet proberen. Ik had het al op de foto’s gezien, dus was op het ergste voorbereid. Irl valt het gelukkig 100% mee. Dat is 1 van de nadelen van scherpe lijnen: daar zie je alles in.

Ik heb nooit begrepen waarom deze zo kort zijn gemaakt. Ik kan zo gauw niet vinden dat ze als limited in de markt gezet zijn. Wel dat ze enkel JDM zijn.

2 likes

@daffie jij zal 'm waarschijnlijk in de EU store hebben gekocht, maar die bestaat pas een week of 2.

@Ascarileo heeft 'm al een tijdje terug besteld, dan kwam ie direct uit Singapore.

2 likes

Heel mooi.

Deel je een recensie met ons?

1 like

Ah duidelijk…dank.

Gaaf hoor! Ik heb deze en de blauwe variant gehad. Mooi model. Succes met het inkorten van de band, dat was een drama toen :sweat_smile:.

1 like

Al eens eerder een Sandoz Submariner gehad maar deze is echt wel andere level. Nieuwe insert erop en gaan😎

4 likes

Dank je, ik zal zeker een NA topic aanmaken!:grin:

1 like

Die blauwe is ook mooi hè. Ik heb de Four Hands ook en die heeft dezelfde band, inkorten valt wel mee dacht ik😅

2 likes

Heel mooi, spijt dat ik die van mij heb verkocht

10 likes

Soms loopt het net even anders. Mijn 2021 Summer Watch!

37 likes

Top. :ok_hand:

1 like

Heel mooi, spijt dat ik hem toen niet van je heb gekocht😂

1 like

Misschien had ik pech met de mijne. De schroefjes waren haast niet los te krijgen.
De four hands is imo zelfs nog gaver. Ook gehad, maar die moest weer terug omdat er iets mis mee was :confused:. Dat was in de tijd dat er flink met prijzen gestunt werd met deze modellen door o.a. Jomashop.

1 like

Leuk om dit model weer eens te zien. Ik mis mijn ex soms wel!

12 likes

Die is leuk! Nooit gezien nog…

1 like

Ja gaaf hè!
Jij hebt hem toen aan @HorlogeHalle verkocht volgens mij. Ik kon hem later van hem kopen, maar heb dat niet gedaan…….spijt😕

2 likes

Helemaal blij met mijn (her)aanwinst de Seiko presage SARX035. Heel mooi diepzwart, erg goed ontspiegeld saffier crystal en solide comfortabele band. Helaas wel met pin-and-collar systeem. Dus ik moest even wachten op een Zen-momentje om nog 1 halve schakel te verwijderen.

Met dank aan Jaap @SuperC van Ten2two voor de snelle levering, en Luuk @Number4 voor de tip!

Dit blijft voor mij een van de allermooiste Seiko’s. Het zusje SARX033 is ook aardig, maar deze is geweldig! Mooie kastlijnen, perfecte wijzers zonder lumen.

29 likes

Veel draagplezier :+1:t2:

Hij is prachtig :ok_hand:t2:

1 like