Het Grote incoming topic. Deel V

Haha oké! We zien de foto’s wel verschijnen. :grin: :desert_island:

Ben er ook bijna klaar voor :joy:
@AmsterdamVintageWatches

4 likes

Hee, dat is geen Invicta!!! Kan niet he? Nu snap ik niets meer van het forum…

1 like

Ok dat is idd top

2 likes

Gedeelde vreugde, dubbele vreugde, gisteren opgehaald, ze is er erg blij mee en ik ben blij dat zij blij is.

31 likes

Bij ons is dat de papier-container. Daar is inderdaad ook wel eens een pakketje van ons in gestopt. Ik was daar niet bepaald blij mee aangezien het op de dag was dat de papier-container geleegd werd en bij ons niemand thuis was. Ik woon in zo’n buurt waar de buren onderling de honneurs voor elkaar waarnemen om te zorgen dat de vuilnisauto niet gemist wordt (wij betalen dan ook niet per geleegde container dus dat is aardig). De pakket bezorger heeft het geluk gehad dat de container reeds geleegd weer op de plek stond toen hij het pakket er in gooide. Dat had dus ook anders kunnen zijn gegaan.

Als ik niet zo’n brave broeder was geweest, had ik die dag met het briefje ‘pakket in de blauwe container’ en een overzicht van de vuil-ophaal-agenda een gratis tweede pakketje kunnen claimen bij de afzender onder het mom van ‘helaas in de vuilniswagen belandt door een lakse pakketbezorger’.

Vind het echt niet kunnen dat er zo met te bezorgen pakketjes wordt omgegaan.

3 likes

Gaaf

Wat een knaller !!!

Vet!!

Gezwicht voor de Summer time specials sale, dus m’n eerste CW incoming. Pre-order voor oktober, dus ik moet nog even wachten :grimacing:

Heb wel mezelf plechtig beloofd dat ik nu net zolang horloges ga verkopen tot ik het aankoopbedrag bij elkaar heb. En voor de zekerheid m’n vrouw gevraagd of ze me daar af en toe aan wil herinneren :sweat_smile:

21 likes

Snap ik. Maar weet wel dat die gasten behoorlijk worden uitgeknepen. Echt nauwelijks tijd genoeg om redelijkerwijs hun pakketten af te leveren. Terugkomen doen ze dus niet graag.

3 likes

Oh, die is mooi Wilko!:ok_hand:

1 like

Voor een mod projectje, nu nog een skx007 pepsi insert zien te vinden.

Verder is deze ook zo goed als incoming

Als de prijs op Amazon nog even naar beneden gaat :slight_smile:

3 likes

Helemaal eens! Het is ook een systeemfout wat mij betreft.

1 like

Dank je; ik zit er al jaren naar te kijken, het moest er gewoon maar een keer van komen :grin:

1 like

Lekker hoor. Die band staat er ook top bij.

1 like

Inderdaad mooie combi zo. Nog wel een momentje overwogen om de titanium bracelet te nemen, maar die vond ik toch minder spannend en is ook nog 300 Euro duurder. Kan ik er altijd nog bij kopen mocht ik die missen. :sunglasses:

1 like

Haha i know what you guys did there @daffie and @GMTplus1👍🏻

2 likes

Haha…caught in the act. :innocent:

1 like

:flushed:

1 like