Het Grote incoming topic. Deel V

Hier eentje incoming… en eentje tegen mijn principes, een herkoop :sweat_smile: !

26 likes

Deze

Voor deze

Voor de zomer :ok_hand:

22 likes

Maakt niet uit, ik wil m ook 4 keer.

2 likes

Incoming, maar niet voor mij dit keer. Toch een beetje aangestoken door mij wilde mijn vrouw toch ook wel eens een wat mooier horloge. Uiteindelijk had ze onderstaande of een tank in gedachte maar ze voelde toch meer voor deze:

23 likes

Mooi modelletje gekozen :slight_smile:

1 like

Ja, het was haar keuze maar ik vind het ook wel een mooi ding moet ik zeggen :slight_smile:

Ik heb praktisch hetzelfde horloge ooit overwogen :rofl:
Unisex enzo. Geen probleem.

1 like

Hij is wel een beetje klein voor jou, denk ik? (33mm)

Heb gekeken naar 35mm toen. :), met subdialtje. Maar de lugs/kastvorm bevalt me gewoon erg goed. Heeft alleen sowieso erg lange lugs.

Moet er nog steeds een keer komen.

5 likes

Dat idd. Hierdoor zou ik ook een kleine diameter kiezen. Hetzelfde met die tangente, ik vind ze wel echt cool.

7 likes

Ik ook vanwege het design. Klassieke dresswatch mag gerust rond de 33-38mm zitten. Veel groter wordt de plaat me te groot.

2 likes

Blijft prachtig deze! :heart_eyes:
Heb de 38mm gehad maar die was te groot.

1 like

Mooi :heart_eyes:

Dat is een beetje een nomos dingetje, lijkt het. Ik heb ooit bijna de weltzeit gekocht, maar de lange lugs hebben me anders doen beslissen.

Ik bedoel maar :joy:

1 like

Mee eens. Toch neig ik hierdoor wel sneller naar een club campus. Die rechte lange lugs worden al gauw lelijk op mijn pols.

Gisteren uit verveling op de koop knop gedrukt. Nog nooit een einzeiger gehad en wil dat wel eens ervaren. Meistersinger is een beetje te duur om te testen maar Prisma heeft nu ook leuke modellen voor een fractie van de prijs.

Kijken hoe het bevalt…
En ook maar eens een Casio oak gaan proberen. Natuurlijk de stalen 3d generation bracelet erbij besteld.

17 likes

Na eigenlijk een stalen speedy pro te hebben besteld in Januari, te horen gekregen dat de levertijd vanaf nu nog wel een half jaar kan duren, mits er nog wat is bij Omega.

Maar de lederen versie wel al begin volgende week binnen bij de ad. En stiekem vind ik het eigenlijk mooier. Dus binnenkort de 311.33.42.30.01.001 .

19 likes

27 likes

Daarna nog wel wachten op een exemplaat op staal? Leuk hoor zo’n speedy :ok_hand:

1 like

Nee denk een stalen band is altijd nog wel te bestellen als het leer niet bevalt. Eerst maar eens zien hoe het nu is, wie weet wil ik het niet eens meer :slight_smile:

1 like

Hoi Dreski is dit wat voor je?
Hoef je niet te modden. :+1:

4 likes