Cool. Vooral rechtsboven!
Ik vind ze allemaal mooi⦠maar de gouden, patina en de glossy zwarten zijn ook mijn favorieten. De zwarte die ik nu heb heeft wat cosmetische puntjes⦠hoop dat de nieuwe (nog) beter is.
De witte zou misschien wel eens mogen gaan⦠maar twijfel steeds.
Snap ik wel. Vind de combinatie zwart/staal ook een stuk mooier.
Geen uitstapje naar de concurrenten? Conquest of Constellation?
Echt fraai! Waar heb je die opgeduikeld? Die plaat! Schitterend
Haha. Ik heb naar beiden vaker gekeken. Piepan connie zonder datum zoals Andy zou ik wel willen hebben. Conquest vind ik ook erg gaafā¦
Maar UG en polerouters trekken mij altijd net wat meer.
Wel gaaf om je op een bepaald model te focussen.
Japan!
Check. Niet via allerhande obscure wegen dus
Zijn die er dan?
Obscuur als in: exemplaren die de te koop staan in bv RoemeniĆ« en Letland. Maar dat kan zeer wel mijn bekrompen geest zijn natuurlijkā¦
Aaaah ok!
Nee, niet via die landen.
Deze vier zijn al ontzettend gaaf. Is je nieuwe aanwinst een andere ref dan die rechtsonder in de collage?
Jep. Andere ref. En die zwarte die ik al heb heeft wat kleine cosmetische puntjes.
Als deze plaat mooier is dan de ander gaat mijn āoudeā uit.
Mooi spul van Watchpouch !
Ik kon het niet laten zoān geknoeid ding te laten liggen.
Geen kettinkje maar een gekleurd gevlochten leren riempje eraan?!?
Wow serieus? Mag ik vragen hoe lang je hebt gewacht? Echt mega, jaloers!
Man die ziet er vet uit
Had ik niet de Suveran 2400 met zwarte plaat op komst, ik was ook in de markt voor een glossy black Polerouterā¦
Niet zo lang, ik heb woensdag gebeld en mijn interesse kenbaar gemaakt. Zou in de eerste instantie op de wachtlijst worden gezet, een paar uur later werd ik terug gebeld met de leuke boodschap dat er ƩƩn beschikbaar was gekomen. Denk dat ik geluk heb, al is het natuurlijk niet de populairste configuratie.
Fantastisch mooi
Dat mag je wel zeggen, en ik vind 'm helemaal geweldig zo! En blauw is volgens mij nog niet zo makkelijk⦠Als je wil ruilen voor een Milgauss hoor ik 't wel