Het Grote incoming topic. Deel V

:sunglasses::rofl:

Een triple lock in elk geval… volgens de kroon dan.

1 like

hey das mooi, een vroege 72160 (of 70/80) gefeliciteerd!

Incoming :sunglasses:

En deze mag outgoing :wave:

32 likes

Vette upgrade!

2 likes

Ja toch. Deze glimmert hield me al een tijdje bezig maar het was de vraag of hij op voorraad was. Nu eindelijk incoming :v:

Mooiste StO qua dial die er is, die ga je binnenkort nog een keer kopen…

1 like

Welke van de twee? Squale of Seiko.

Is die Squale ook een Save the Ocean?

Neen, ik kende de afkorting niet. Squale Onda Azzuro staat voor Wave Light Blue.
Mocht je de Manta Ray willen overnemen voor 450 piek scheelt het me mijn advertentie afmaken.

Ruilen voor een ongedragen blue whale (SRPD11) vind ik prima, wil ik er wel zo’n koekje van je bij. Die schijnen wel goed te zijn. Kopen doe ik hem niet voor de prijs waarvoor hij in de vitrine ligt :wink: dat was een great white…

1 like

Ik kom zo bij je. Maar even mijn advertentie af :smile:

Edit: @Rik daar ben ik weer. Het betreft een mod. Deze liggen niet in de vitrines.

Incoming, … voor de Skûwàle 1521.

Ben benieuwd. :sunglasses:

7 likes

Cool dat het toch gelukt is Metin!

Je zal de mijne hier (hopelijk) van de week wel weer voorbij zien komen op zijn nieuwe rubber bandje :smiley:

1 like

Nog een paar nachtjes, donderdag om de pols, kijk er naar uit.

26 likes

Al m’n reservebanden lagen te dweilen in een schoenendoos. Dat irriteerde me enorm.
In mijn korte zoektocht stuitte ik op deze mapjes (eigenlijk voor Apple bandjes). Met 40 slots ruimte maar liefst.
Voor een Apple en een ei te koop bij AliE.
En vandaag kwam die binnen.
Het is mooi weer vandaag om de banden te gaan ordenen. Jottum :yum:

26 likes

Heel chique: deze komt morgenochtend op bezoek thuis met wat van zijn familieleden die op voorraad zijn, in gezelschap van de AD. Zin in!

17 likes

Dat kan ik geloven! Geniet ervan :wink:

1 like

Cool! Heb je een linkje?

2 likes

Heb je hier een linkje van?