Het Grote incoming topic. Deel V

Moest die ooit weg moeten hou ik me aanbevolen :grinning:

1 like

Deze twee komende week :grin:

18 likes

Gelijk maar een bijpassende tropic incoming via @Kaan :raised_hands::raised_hands:

4 likes

Nice Danny. Welke Seiko is dit?

Ik ben geen Danny, maar dit is de special edition alpinist i.s.m. Fratello Watches, volgens mij :wink: the glacier of zo

1 like

Dank Silvester. Heb hem gevonden: Seiko Alpinist SPB199J1 European Limited Edition

Hij stond in afslag. That’s it. En die nineties vibe. Yup. Incoming. :see_no_evil:

11 likes

En volgende week… deze! :heart:

30 likes

Linkje? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik heb vooral de DS-1 altijd al heel mooi gevonden. De crosshair maakt het af :+1:t3:

1 like

Ik vind hem ook erg mooi. Ik was naast de groene duiker op zoek naar een ietwat dresswatch horloge die ook makkelijk casual gedragen kan worden. De DS-1 op staal is daar perfect voor.

1 like

afbeelding

afbeelding

2 likes

Fijne allrounder inderdaad, ook maar weer eens om de pols vandaag!

16 likes

Heel mooi :star_struck:

1 like

Kijk daar word ik blij van. Was je niet bang voor hoge invoerrechten en btw?

Wat er ook erg mooi op staat is een rubberen band IWA15761 met 18 mm titanium doornsluiting IWA15360 of gezandstraalde vousluiting IWA16620.

Ieder geval heel veel plezier met dit bijzondere horloge

Ja :joy:. Hij heeft alleen in de USA wat vertraging opgelopen. Beetje wachten met samengeknepen billen.

Zag ook nog de band van de Jan Ullrich maar weet niet of ik dat wit stiksel wel zo mooi vind.

1 like

Trouwens de rubberband en velcroband zitten erbij.

1 like

En het tooltje voor de band?

Jan Ulrich bandje heeft een afzichtelijk wit stiksel :weary:

Check je inbox :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Fantastisch, dat vind ik het mooiste model, op die met de blauwe bezel na. Hoop dat je 'm snel binnen hebt :slight_smile:

1 like