Het Grote incoming topic. Deel V

Is dit nou Ralph of het geherintroduceerde typetje RLC?

2 likes

Ik vind dat we op HF, zoals op Insta ook, reclame posts duidelijker moeten kenbaar maken als reclame posts.

Watch stand, omdat je het waard bent

1 like

Was mijn primaire reactie. Was niet echt te spreken over de kwaliteit. Maar achja voor die 20 euro en een beetje wat mag je dan verwachten. En nu ik tot 10 geteld heb is het oké. Leuk voor erbij maar als je horloges van vele duizenden euro’s erop wilt gaan leggen zou ik toch voor de real deal gaan.

1 like

Horloge tansport doosje is binnen :blush:
Simpel, betaalbaar en doeltreffend.

17 likes

De zoveelste watch roll, waardoor ik mij hardop afvroeg: but why? Eentje is toch genoeg kerel. Tenzij je 20 horloges hebt natuurlijk! :wink:

1 like

Praktisch en een keurige verschijning👌

1 like

G-shock Frogman antarctic LE binnen!!! Wat een ding​:boom::boom::boom:

12 likes

Morgen! :point_down:

24 likes

Ziet er idd praktisch uit! Waar vandaan als ik vragen mag? :slight_smile:

1 like
1 like

:shushing_face: :star_struck:

14 likes

Mijn NA!

Vanmorgen opgehaald bij een mede- forumlid. Een overdracht die niet beter kon!


34 likes

Very nice.

1 like

Niet langer Incoming.
Hopeloze Customer Service, die me echt razend kwaad heeft gemaakt.
Ze mogen hun relaunched merk en horloge ergens steken waar de zon niet schijnt…

Reden:

Als je een product op voorraad hebt, dan verwacht ik ook dat dat binnen 48hrs verzonden wordt naar de klant. En niet dat je met excuses afkomt dat het horloge nog geassembleerd dient te worden. En dus een wachttijd van 10 dagen moet slikken.

Als je op de officiële Nivada Grenchen site, heel maar dan ook heel veel geluk hebt, is de cs heel even online om 22h en nooit tijdens ‘normale uren’.
Je moet dan wel heel snel zijn.
Diezelfde Customer Service, vraagt dan domweg : “over welk horlogemerk hebt u een vraag?”
Ik bedoel, echt? Meen je dat nu? Ik ben op de officiële site op de live chat en ik krijg zo’n vraag?

We werken dan blijkbaar vanuit Hong Kong…

Ik had’em 3 dagen eerder besteld en de zin was al helemaal door de grond geboord.

Dus Nivada Grenchen, of althans diegene die nu de naam van dit historisch mooie merk durft te gebruiken: shame on you!

Dit is de korte samenvatting, de rest van de amateuristische communicatie en werkwijze, zal ik zo laten.

5 likes

Je moet ook wel op zaterdag of zondag bestellen :slight_smile:
All orders made on Saturdays and Sundays will be dispatched from Nivada Grenchen logistic center on the following Monday.

Jammer, zien er best leuk uit.

2 likes

Heb je hem nou nog steeds niet? Duurde bij mij ook wel een kleine drie weken hoor.

Speciaal voor jou dan.20210506_155216

13 likes

Wauw… zin in!

Net mail ontvangen.
Morgen uiterlijk maandag op de post.

4 likes

“Schat, nóg een horloge?!?! Maar waarom dan, hoeveel kun je er om doen per dag??”

Als iemand een goed antwoord al heeft gevonden, graag delen :smiley: :rofl:

Dit is in ieder geval de nieuwste, de Trigalux T-Diver:

3 likes

Nog nooit van gehoord, excentrieke keuze.

Stuk praktischer dan de automatische. Ik weet niet of ik 'm mooi vind…
Van welk jaar is dit model?