Het Grote incoming topic. Deel VI

Perlons verkrachten je caseback.

6 likes

Zacht gras ook :hushed:

20 likes

Incoming: Een duikfles met een horloge in.

36 likes

Nato’s zijn ook even erg.

Top keuze! :sunglasses::+1:

1 like

Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Misschien is het wat voor mijn Omega.

1 like

Dat kwam meer doordat de band tegen de caseback aankwam. But I learned to live with it…

Nog steeds de meest minte Submariner van het forum

4 likes

Ah ja?

1 like

Bij zo’n oud barrel is dat toch niet zo erg meer?

Weet niet in welke staat ie is. Als het een NOS exemplaar is kan het vervelend zijn…

Denk het wel ja

Ooit zo’n clasp gezien van een horloge van twee jaar oud?

1 like

Zou er ook dolgraag een rubberen band met curved ends bij kopen, dus mocht je daar een tip hebben: shoot.

Yep, dagelijks een keer of 3’

72 likes

Mmm denk dat die er voor de Citizen niet zijn. iig niet naar mijn weten. Crafter Blue heeft wel die dingen voor elk mogelijke Seiko gemaakt. Maar Citizen is het ondergeschoven kindje. Vind de standaard Citizen band overigens ook geen straf hoor…
In ieder geval 100x beter dan de standaard stalen band voor de Citizen NY0040 Promaster. Dat is echt een rammelblik XXL.

1 like

Haha fair play :wink:

10 likes

Ik zal die dan eerst een kans geven… :+1:

1 like

Gaat niet tegenvallen :sunglasses::+1:

Vind de sluiting wel tof gedaan voor een horloge voor dat geld.

Gegraveerd logo erin en mooi geborsteld. Lang niet gek. Ik ben er iig zeer over te spreken. De Citizen NY0040 Promaster klopt gewoon als totaal pakketje. Geen irritatie punten en die kan ik bij de gemiddelde Seiko en ook de duurdere Prospex modellen zo achter elkaar opnoemen wanneer je die in de hand hebt (bezel gevoel, clasp, band, etc.) Wat dat betreft heeft Citizen echt mooi werk geleverd met de NY0040 Promaster. Geeft mij een vergelijkbaar gevoel als mijn duurdere pieces. Ooit als vakantie horloge aangeschaft met het doel om hem weer te flipperen nadien, maar dat is niet gebeurd en gaat ook niet meer gebeuren. Top horloge!

Hier nog een mooi filmpje. Echt geniaal dat ze zo’n mooi stukje techniek kunnen maken voor dat geld.

11 likes

Ze zien er lekker uit en prijs technisch ook goed. Je hoort het wel :+1:t2:

1 like

Gaarne.