Het Grote incoming topic. Deel VI

Datum op 6 uur is het minst irritant, wat mij betreft. Had ook helemaal weggelaten kunnen worden als het aan mij lag.

2 likes

Horloges verkopen beter met datum helaas. Maar mooie aanwinst, een Carrera kast blijft een prachtig iets om te aanschouwen :+1::blush:

Inderdaad. Op sommige horloges kan je het beter missen.

Die van @svmnb1 misstaat het overigens niet. Gefeliciteerd Nico :+1:

1 like

Niet aan mij :sweat_smile:

1 like

Hier ook niet, integendeel! Maar helaas (of net gelukkig) zijn we niet de grote meerderheid :wink:

13 likes

Duur forum dit…ben nog geen week lid en gaf in mijn ‘hallo allemaal’ topic al aan dat een Speedy hoog op het verlanglijstje stond.

Vandaag de knoop doorgehakt en voor de 3861 in sapphire gegaan (applied logo en de band gaven voor mij de doorslag).

39 likes

De post van vandaag…

12 likes

Prachtig horloge, daar ga je geen spijt van krijgen :ok_hand:t2:

1 like

En daar ga je… :partying_face:

2 likes

Beterschap :+1:

2 likes

Deze Molequin…

…voor deze.

Loopt als een tierelier; rond de plus 3s. per dag. Alarm deed het vrij snel na de revisie al niet meer, dus ik met koud zweet op het voorhoofd het atelier weer in.

Bleek ik het alarm-echappement niet gesmeerd te hebben… Kon er net bij met de oliegever zonder iets los te hoeven halen, ging meteen als een malle. Was vanochtend mijn wekker - had een back-up, maar die was niet nodig. :sweat_smile: :loud_sound:

Leuke Eames-klassieker! The real deal of een goeie Chinees…?

25 likes

Super horloge en nu heb je het te pakken… :wink:

1 like

Nou, ik heb ze bij e-living Utrecht gekocht. Dat zal geen echte zijn :blush:

1 like

Ik zit nu ook niet op een “echte” Vitra E117 van 3200 euro hoor. Ben buiten horloges soms wat minder principieel… :man_shrugging:

1 like

Nog even geduld, maar gelukkig hebben we Seiko brochure van 1998 om ons zoet te houden… Iemand die het kan vertalen :sweat_smile:?

2 likes

Lang leve google lens en vertalen: Curved Hardlex (niet-reflecterende coating) :grin:

2 likes

En eindelijk binnen, nog mooier als verwacht !

Tijdelijk even op een versleten😅nomos band. (Originele Seiko band was veel te lang)
Ik ga nog even een ander bandje bestellen.

25 likes

Dit staat hem goed hoor! :ok_hand:

1 like

Dankje, is denk inderdaad dat een grijze of beige kleurige band we mooi zal staan.