Het Grote incoming topic. Deel VI

Ja klopt idd. Maar die was wel net iets anders. De Quartz variant is net iets platter etc. Maar die had ik nooit weg moeten doen.

afbeelding

6 likes

Achteraf is altijd anders haha :grinning_face_with_smiling_eyes: maar ze zijn beide gaaf hoor! Toffe aanwinst

1 like

Ik zou zweren dat je die al heb gehad?!?

1 like

Zou het? :thinking: Maar nee … wel vaak over gehad en een aantal keren haast gekocht :wink: (Wellicht hou ik btw de BB58 Blue en verkoop ik hem niet … dit weekend ook veel plezier mee)

1 like

Toch bevalt de Seamaster mij persoonlijk net even beter. :ok_hand: Het geheel voelt toch wel weer een niveau hoger.

1 like

Ik ben benieuwd. Morgen krijg ik de Seamaster!

5 likes

Leuk hoor! Zal je vast niet tegenvallen. :ok_hand: Ook echt een lume-knaller in het schemer. In ieder geval beter dan op je foto. :see_no_evil:

1 like

Ah zou kunnen idd :sweat_smile:

Hij gaat morgen met FedEx richting…. Me!!!


PAM 002 :partying_face:

24 likes

Militaire plaat en geen vijf op de plaat. :+1:

15 likes

Wordt vandaag vanuit Italië verzonden, nog even geduld :roll_eyes:.

29 likes

Pvd kast? Ti? Of gewoon donker gerenderd? 42mm kast? Das toch die limited waar je voor moest inschrijven deze zomer he?

1 like

PVD of Ti, goeie. Kon er weinig over vinden. Het is wel een zwarte titanium horloge. En 42mm automaat.
Ik heb even terug gezocht, 17 juli heb ik hem besteld. :joy:.

1 like

En binnen! Wat een lol voor dat geld! :smile:

14 likes

Incoming voor de de Squalematic 60 Atmos

71PI+jTiXGL.AC_SX569

9 likes

Om de welbekende jeuk weg te nemen. Echt zin in!

11 likes

Keurig op maat voor in de DNK kluis. Gemaakt door vriend Wesley (Watchpouch Punt nl)

10 likes

7s26 00D0?

Die had ik in 2001 in Portugal gekocht.
Wel ongeveer het eerste echte horloge…
Ik had nog de dichte caseback versie…

7s26 3060. Met het dichte deksel. Dus de zelfde als jij had. :ok_hand: En ook zelfs uit 2001 :grin:

Hallo, ik heb momenteel wel een 7s26 3060

De 7s26 00D0 bestaat ook, en die ziet er exact hetzelfde uit… die zie ik dus bijna alleen met doorkijk caseback… Daar had ik een dichte caseback van…

Google maar eens op 7s26 00D0…

Hier mijn 3060… met originele stalen band.

6 likes