Het Grote incoming topic. Deel VI

Dubbel…

1 like

Het is gevaarlijk om met @Rolopalooza af te spreken. Een hoop centjes armer en een mooie ZEP rijker!

50 likes

Dit belooft niet veel goeds. Ik wilde de Shadow nog van hem zien :upside_down_face:

Tof horloge, enjoy!

2 likes

Mooi! Gaan er dan 8 horloges in? Zonder op te vouwen / rollen, als ik het zo zie…
Ik knal nu gewoon losse Wesley pouches in de DNK. Jouw oplossing toch wel mooier!

1 like

Mooi man. :ok_hand: Wat doet de l2l van dit kleinere model?

Niet doen dan, als je nog spaargeld over wil houden :wink:

1 like

Er staat zelfs titanium voluit gedrukt op de wijzerplaat @Gerard-zelf :wink:

1 like

Klopt! Precies zo op maat van de kluis

2 likes

Hahaha, veel plezier ermee!!!

1 like

Heel nice! Veel plezier

1 like

Thanks!

Dat gaat lukken :slight_smile:

2 likes

Ja dat weet ik uiteraard, de oorspronkelijke vraag van @Colnago was hoe de kast en band behandeld zijn. Het is een zwart horloge, daar zal iets van een coating op zitten?

1 like

Ja dat lijkt me dan ook !

1 like

Bron: Hodinkee
Daar zeggen ze 44.5mm

Thnx :+1:t2:

1 like

Incoming!
Dinsdag vertrekt ie!

16 likes

Gisterenavond besteld. Liet me maar niet los…

24 likes

Was naar Rikketik gegaan in de hoop om een nieuwe box te vinden voor 6. Geen succes. Nu even een simpel model besteld.

5 likes

Prachtig! Waar kan je die bestellen?:hugs:

Hoe meer ik op HF ronddwaal hoe meer ik erachter kom hoe ver ik vintage (Seiko’s) vind. Kon dan ook niet lang uitblijven voor er een incomming zou gaan worden. Bij deze!

De Seiko Lord Matic uit 1974 van @Chelmswood :heart_eyes: (foto’s voor nu van hem gepikt, NA topic met eigen foto’s gaat nog wel volgen!)

19 likes

Ik heb 'm bij boumanonline besteld maar het aantal exemplaren wat zij krijgen is al gereserveerd. Als je zoekt kan je het vast nog wel ergen krijgen.

1 like