Het Grote incoming topic. Deel VI

Al een tijdje aan het azen op de 39mm heritage versie van de Milus Snowstar. :star_struck:

Bij deze, incoming

34 likes

Heb jij die van @SuperC Ten2two? Daar kijk ik al een hele tijd met een schuin oog naar, maar vind hem net te duur.

Erg mooi! Gefeliciteerd :slight_smile:

2 likes

Haha, komt inderdaad van Ten2two vandaan.
Gezien ze 1500,- ofzo kosten nieuw vind ik dit geen slechte deal. Je moet 'm natuurlijk niet direct willen verkopen maar ik ben pretty sure dat deze een hele tijd in de verzameling zal vertoeven. :+1:

3 likes

Oh, de prijs is goed hoor. En hij is prachtig! Voor de plek die hij in zou nemen in mijn collectie was hij gewoon net te duur :slight_smile:

1 like

Een klok met een roze wijzerplaat had ik nog niet :slight_smile:

5 likes

Van harte proficiat!!! :star_struck::star_struck:

1 like

Poooohhh lekker wel! Gefeliciteerd! Schitterend horloge!

1 like

Jaaaaa. Heerlijk. Geweldige keuze. :star_struck:

1 like

@scrubsaurusrex.

Wanneer verwacht je de Minase? Ben heel heel benieuwd.

1 like

Die had ik ook gezien ja. İs de wijzerplaat niet naderhand opnieuw geverfd ?

For relaxing times
make it Suntory time.

Nietwaar @scrubsaurusrex :wink:

6 likes

Briljant. Ik heb net m’n Japanse Chiba Chiba op, dus ik moet maar weer eens een nieuw flesje bestellen.

Maar incoming dus:

1. Field – De Hamilton Khaki Field 38. H70455733.

Dat betekent ook dat ik een advertentie maak om m’n Glycine Combat Vintage 7 de deur uit te doen, want zonder Hamilton in de doos vind ik maar niks, maar twee field watches is me teveel.

1. Deckwatch – De Stowa Marine 36 Handaufzug

Welke van de twee laat ik in het midden tot het NA topic, maar na het vertrek van de Hamilton Navy Pioneer wilde ik toch een Deckwatch hebben. En ja, ik had een Archimede, Nomos, MĂŒhle en Aristocrat, dus dan is een Stowa een mooie toevoeging wat Duitse merken betreft. En weer een Peseux 7001 uurwerkje, dat miste ik toch na de verkoop van m’n Junghans.

1. Duiker – Serica 5303 white dial.

Contact gehad met ome Jerome. Hij krijgt ze, nu de bezels eindelijk door zijn kwaliteitseisen heen zijn gekomen, vrijdag opgestuurd, en vanaf 1 November gaan ze de wijde wereld in. Het is een lange, erg lange bevalling geweest, maar hier heb ik zin in, en met een Soprod Newton uurwerk er in.

Voor wie nu denkt, hee, drie NA’s, die man heeft hulp nodig: Ik had er ooit 27. Met de 3 die nu binnen komen heb ik er weer 27, maar dan verdwijnt er wel weer eentje, dus op het eind van de rit heb ik 1 stuks geminderd. En overal een kleine upgrade gedaan.

28 likes

Heb deze toevallig enkele weken geleden mogen proeven. Smaakte best goed :slight_smile:

2 likes

Ja een redail idd, maar stoord mij niet.

Duurt nog minstens een paar dagen. De fles whisky die ik erbij heb gevraagd was zo moeilijk te krijgen dat mijn order vertraging oploopt :joy:

@daffie en dan ben ik niet eens voor een Japanse gegaan

3 likes

Zou voor de Stowa zonder Romeinse cijfers gaan.

1 like

Nikka All Malt :stuck_out_tongue:

1 like

Mooi Trio! Benieuwd welke Stowa variant het is geworden
 :slightly_smiling_face:

1 like

Dat zei ik ook tegen m’n vrouw. :+1:

Check, staat genoteerd. Ik heb eerder lekkere Nikka gedronken.

Dat zei mijn vrouw ook tegen me.

2 likes

Ik ben absoluut niet van het koffie drinken, maar de koffiesmaak in deze whiskey is subliem.

Als het niet perse Japans hoeft te zijn: Aberlour 12 of Balvenie Double Wood.