Het Grote incoming topic. Deel VI

Die is erg tof! :ok_hand::ok_hand:

De 36mm?

1 like

Ja klopt!

De kleinere zijn meestal het mooist om de pols bij Nomos, dus goede keuze denk ik (of je moet echt grizzly klauwen hebben…)

3 likes

:rofl:

Mag ik vragen of je de zwarte of de witte hebt gekozen.

Ik had nog nooit van Serica gehoord maar nu zit de zwarte stevig in mijn hoofd. Een van de mooiste duikers die ik heb gezien de laatste jaren.
Vreselijk fraai ontwerp van, naar ik heb begrepen Jerome die de designer is. Hooguit dat ik de sluiting van de mesh band wat simpel/eenvoudig vind. En €1290,- voor een micro brand is niet direct entry level te noemen.

Mocht je de zwarte hebben gekozen dan begin ik al behoorlijk jaloers te worden :sweat_smile:

1 like

Wees niet bevreesd. Ik heb de witte gekozen, want die is funkier van uitstraling, dus je hoeft niet jaloers te worden.

En die simpele sluiting is een pré. Die kun je bijna traploos verstellen, en hij is zo klein dat ie nooit in de pols gaat prikken. Ik hou er van. :slight_smile: Althans, dat hoop ik echt na de deceptie van die Stowa.

Tot slot nog even over entry level: Ik heb nou twee keer met de eigenaar/oprichter gemaild en één keer getelefoneerd, en zijn ambitie is heel erg niet entry level. Ik ben zo benieuwd.

2 likes

Kan ik me voorstellen. Ben bijna net zo benieuwd naar de NA die je er hopelijk over zult maken :pray:

Mooi! Benieuwd naar hoe deze om de pols staat :ok_hand:t2:
Met zicht bodem?

1 like

Hoe bevalt deze? Ik ben naar de maat groter aan het kijken.

Doet wat het moet doen. Ziet er chique uit. Licht. Mooi ding. Verwacht er niet te veel van.

1 like

neen, met de closed caseback.

1 like

Deze verwacht ik vandaag!!! Heel benieuwd :slight_smile:

45 likes

Met een beetje geluk donderdag binnen! :blush: :+1:

24 likes

Hij is mooi groen. :+1:

1 like

Hij is net verzonden, de Minase komt morgen of overmorgen @whisky. Ik denk dat het forum na de barrage foto’s die ik ga plaatsen er wel even uit kan vliegen dus bij voorbaat mijn niet gemeende excuses.

42 likes

:beers::partying_face:

2 likes

Ik ben benieuwd. Meenemen in november!

1 like

38mm toch?
Ben erg benieuwd hoe deze bevalt. Hoor het graag.

1 like

Een hele mooie :+1::ok_hand::ok_hand:

1 like

Ja klopt!! Zal foto sturen vanavond!

1 like