Het Grote incoming topic. Deel VI

Vandaag een watchroll besteld bij Wesley van watchpouch.nl On demand asap gemaakt, en nu al klaar en vanmiddag op de post!

20 likes

Dank! Het is een prachtig ding, ik ben onder de indruk.

1 like

Erg leuke chrono!

1 like

Wel opvangen.:wink:

1 like

Werd laatste tijd wel vaker gegrepen (mentaal hé) door de one-handers van Meistersinger. Maar kwam snel achter het feit dat ze vaak boven de 40mm zijn en diegenen die wel 38mm zijn sporadisch aangeboden worden (toevallig nu een Perigraph in het blauw!!)…

Dan ga je wat googelen en kom je uit bij Luch, een Wit-Russisch merk dat ook one-handers maakt, in 38mm… En dat ook leuk doet!

Dus incoming om te kijken of zo een one-hander mij bevalt of niet: Luch 3.0

11 likes

Ik heb een tentenkamp rond de brievenbus opgesteld.

2 likes

:joy::joy:

Die valt niet tegen.

24 likes

Das een mooie, al is het jammer dat op de achterkant een slager is bezig geweest. Maar gelukkig zie je die niet :stuck_out_tongue:

Dialtje en een setje wijzers incoming voor de DD.

3 likes

Dat ene krasje. Het medaillon is goed :+1:

1 like

Das waar. Maar ik vind het altijd zonde als iemand zo’n mooie caseback verkrast door verkeerde tools :stuck_out_tongue: .

Maar wat kan daar nu nog aan gedaan worden? M.a.w. met welk doel plaats je deze opmerkingen? Laat @Mafkees genieten van zijn aanwinst zonder te proberen er afbreuk aan te doen door te blijven doordrammen over krasjes.

1 like

Dat kan je gewoon herstellen natuurlijk.

Ik zeg:

Dus niet zo janken.

Vrijdagmiddag start vroeg vandaag.

4 likes

Extra lang weekend met maandag er ook nog bij.

:vulcan_salute:

1 like

Ik word een beetje moe van gejammer. Ik had t wellicht niet moeten zeggen over die caseback, maar als je dan gaat zitten politie agenten help je daar ook niemand mee.

Ik heb geen schoolmeester nodig.

Het is @Jurtz maar.

Dat is ook weer waar.

Gave kast!

1 like