Het Grote incoming topic. Deel VI

Ik zie nog wel nut en lol in een passend horloge uitzoeken; ik zou niet weten waar ik een watchroll bij zou moeten laten passen :man_shrugging:

En 1 overhemd? Nee helaas heb ik er meer, vooral werk gerelateerd gelukkig. Maar ook daarvan zie ik wel een nut; trek toch elke werkdag weer een schoon overhemdje aan. Om nou elke dag een schone watchroll mee te nemen…

De vraag was overigens serieus, misschien heb je een goede reden, of begin je een watchroll Instagram account oid?

Gaaf! Waar heb je die met kurk vandaan?

PB gestuurd

Klopt :cry:

One month down,X Months to go?

4 likes

Dat heb je met watchroll niet! Ik kan ze ook wel waarderen. Heb je al een roll voor 1?

Plaatje voor de sfeer (niet incoming, is er al)

8 likes

Zit nu Men in Black International te kijken. Trekt die Hamilton Ventura weer de aandacht. Wat een bizar horloge eigenlijk.

Incoming dus.

18 likes

Impulsief typetje? :joy:

veel plezier er mee!

4 likes

Ben wel benieuwd naar de overzicht topics op het eind van het jaar om te zien wat jij allemaal bij elkaar gekocht hebt.

1 like

Haha. Ik heb toch zeker 5 minuten op de Hamilton site zitten lezen. Volledig geïnformeerd dus…

2 likes

Kan ik beter nu aan beginnen aan dat overzicht.

1 like

Hahaha, nee hartstikke leuk ding toch? Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar ik denk dat het ontwerp voor mij net iets “too much” is. Ik blijf wat dat betreft iets meer binnen gebaande paden.

1 like

Heeft mij ook altijd geinteresseerd. De moderne ‘remake’ daarentegen… :zipper_mouth_face::fearful:

Ben benieuwd! Deel maar wat mooie foto’s :hugs:

6 likes

Wacht nog even tot december. Ze spelen apocalypse now’ nog ergens deze maand.

Hier alvast de Link

4 likes

Thanks. Komt voor de bakker. De moderne remake is ook voor mij een brug te ver.

(Proest, rol nu lachend van de bank af. Mijn vrouw maakt zich echt zorgen nu)

1 like

Voor de Hanhart :grinning:

11 likes

Leuk horloge hoor. Mijn held droeg m ook :slight_smile:

afbeelding

5 likes

Neem aan dat dit niet een officiële advertentie foto was? :crazy_face:

4 likes

Incoming…. aaaaand IN

15 likes

Leuk, waar heb je die gekocht?

4 likes