Geinig ding
Thanks heren! Ik heb 'm âgewoonâ via de website van Spinnaker besteld, want nu met de code BLFR25 een mooie 25% korting op de horloges, had niet direct gerekend dat deze (net twee dagen te bestellen, limited en eenmalig volgens Spinnaker) ook mee zou doen met de korting maar wel dus
Wel een dikkerdje
Zojuist mijn eerste Certina besteld. Ook direct de rubberen band erbij genomen.
Mooi! Ook de blauwe secondewijzer
Top horloge en deze secondewijzer (van de limited edition) kleurtje vind ik het mooiste. Ik heb zelf de gewone.
Die is gaaf!
De derde die ik op het forum zie.
Is een fijne, lichte en bescheiden van formaat quarz chrono. Ik heb hem op canvas gezet. Veel plezier met deze grappige chrono!
Dankje!
Ik ben benieuwd deze lip bleef door mijn hoofd spoken.
Vriendelijk geprijsd, zeker met die korting erbij.
In 38mm versie voor mij te klein. En de 42mm heeft een te grote prijs
Sta inmiddels wat maandjes gelist bij Rolex in Knokke voor 36mm DJ met Wimbeldon dial⊠al begin ik enerzijds wat te twijfelen over wat ik wil aankopen op (korte) termijn.
Late reactie maarrrrâŠ
'88 is deze! Productie begonnen in '79.
Als ze binnen komen zijn ze verkocht! Ik kan je altijd vrijblijvend contacteren als je je specs/eisen doorgeeft.
Wow! Youâre on a roll!
Tijd voor een watchroll-box
Gefeliciteerd!! Was dat in Rotterdam??
Dacht dat ik de verkoper niet goed begreep en heb maar gelaten, maar ik dacht dat die zei dat ze indd vorige generatie geleverd hadden gekregen ipv de nieuwe referentie. Leek mij hoogst onwaarschijnlijk, maar na jou post gezien te hebben lijkt het toch wat de verkoper bedoeldeâŠ
Hee, uit nieuwsgierigheid⊠Hoe draagt ie? Want ik zit op de wip tussen een 417 ES of een Farer Moritz.
De maten van de Moritz zijn mooier, dus ik zoek een duwtje in deze of gene richting.
Enneh⊠Als we dan toch bezig zijn: Wat is je polsomtrek?