Het Grote incoming topic. Deel VI

Lekker hoor! Thanks!

Nice, mijn winkelmandje was geleegd tijdens het afrekenen. Helaas niet snel genoeg dus. Ben wel weer even klaar met timefactors :joy::joy:

1 like

incoming: 16234 :slight_smile:

3 likes

Voor de jubilee drie keer gerefreshed, de optie om te kopen was precies een knipperlicht. Daarna meer op het gemak de commando afgerekend, een kwestie van geluk. En ze zijn nog niet verzonden, heb gelezen dat orders soms geannuleerd worden :expressionless:. Wel grappig om te zien dat er precies 150 orders tussen mijn twee orders gebeurd zijn die binnen dezelfde halve minuut gebeurd zijn. Is inderdaad een loterij en helemaal niet leuk om zo klokslag klaar te moeten zitten. Voelt nogal stom aan eigenlijk. Had op voorhand alle gegevens opgeslagen en mijn cvc code in mijn geheugen.

1 like

Ha ha, zo zat ik er ook bij. Maar toch te lanhzaam :joy::joy: ben in ieder geval benieuwd naar jouw NA! @TenebraeNoctis

1 like

Kans zit er in dat ik eventueel maar een van de twee hou. (Afhankelijk van hoe goed ik ze vind). Of de commando probeer te ruilen voor de standaard everest. In elk geval hopelijk tijd om hier wat foto’s te posten. :slightly_smiling_face:

1 like

Er is dus nog hoop :wink:

1 like

Yep. Ben er erg blij mee… Gelijk de dag erna ermee langs de muur geschraapt. :cry:

1 like

Oef. Da’s balen

Een Uncle Seiko jubilee bracelet voor mijn recente aanwinst, de SARB035.

Op dit moment zit er een Angus jubilee op van Strapcode die in mijn ogen nogal lomp oogt vergeleken met de elegante uitstraling van het horloge. Vooral de clasp is meer iets voor op een duiker.

Op mijn SARB033 heb ik al een president bracelet van Uncle Seiko dus ik ben benieuwd hoe de jubilee mij in het echt bevalt :blush:

5 likes

Je besteld band is inderdaad wel een stukje verfijnder… Zal hem goed staan.

1 like

Dat denk ik ook. Foto’s volgen als ik de band ontvangen heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hier al binnen, ben er blij mee :grin:

7 likes

De blauwe is dat. Die heb ik ook vanochtend ontvangen. Morgen komt de zwarte hier aan.

1 like

Keuzes keuzes…

1 like

Zie andere topic…wat draag ik vandaag.

5 likes

Heb weer een vintage fase. Ditmaal een mooie subtiele UG met nieuwe Camille Fournet band. Ben benieuwd!

16 likes

Oops…I did it again. :grimacing:
Horloge potje weer stuk geslagen op een andere hobby

Maar wel meteen ook maar een prachtige nieuwe aanwinst binnengehengeld:

34 likes

Mooie ds2.

1 like

Ha, hij is nu echt van jou dus. Goed gedaan :smiley: