Dit is een klein wish-listje incoming.
Staat genoteerd
Zou jammer zijn als ze bij de marine national alleen maar hele grote kikvorsmannen met dikke polsen in dienst hebben
Enkel ‘padden’ dan
Congrats ouwe! Lekker deze
Zin in
Morgen al om de pols? Kijk uit naar je coole foto’s.
Nee moet nog een klein weekje geduld hebben
Maar voorpret is t mooiste aan een NA…
Ik had me voorgenomen om niet mee te doen aan de Black Friday gekte, totdat ik deze voorbij zag komen voor een leuk prijsje. Laat ik nou net al een tijdje weer op zoek zijn naar een ‘geeltje’
Dit is gaaf. Met vaste bevestiging voor je band, geen pushpins. Wat is dit voor iets als ik vragen mag?
Ik krijg trouwens zelf (hopelijk) volgende week een hoop van diaboliq straps binnen voor de speedmaster en bulova lunar pilot.
Fotos moet ik jullie mee teleurstellen.
Komt nog
Ik vreesde al met grote vreze dat ik te laat was, maar vandaag had Olfert deze plots weer in voorraad:
Hopelijk is de wijzerplaat met zo mooi als beweerd wordt.
Het is de nieuwe tudor pelagos fxd mn21.
Een samenwerking tussen marine national en tudor zoals ‘in the old days’
Mijn eerste reactie bij de presentatie was behoorlijk negatief. Maar in een record tempo is dat toch veranderd, vind hem erg gaaf inmiddels
Hii draagt in elk geval kleiner (door de dikte) dan de normale pelagos.
En op de rubberen band verdwijnt die zo onder het manchet.
Dit verlies je zomaar niet met die vaste bars. Maar als t een pelagos is zal t prijskaartje ook hoger liggen dan ik van plan was als zomers horloge
Ik zie nog een aantal andere ‘NOS’ Bulova’s langskomen. In mijn optiek zijn dat gewoon gedragen horloges of heb ik het nou helemaal verkeerd? NOS betekent in mijn ogen ongedragen onbeschadigd en hagelnieuw maar wel oud…