Het Grote incoming topic. Deel VI

I see what u did there :smirk:

2 likes

Hoe ver moet je gaan om staal naar nicotine te laten ruiken.
Rubber alla, maar staal.

2 likes

Inderdaad, :nauseated_face:

1 like

Heb net een zakhorloge binnen waar een mooi bewerkt houten doosje bij zat. Die heeft ook zo’n lucht; of dat ding ooit nog weer naar hout gaat ruiken :nauseated_face: :grimacing:

2 likes

4 likes

Zojuist de kosten voor de BTW en inklaring mogen betalen… holy crap! Wat een kosten reken ze bij DHL zeg :joy: Voor het bedrag van verzending, btw en inklaring had ik nog wel een 3e glaasje erbij kunnen kopen! :sweat_smile:
Aan de positieve kant; maandag ligt het op de mat vanuit Japan. Not too shabby :+1:

1 like

En

Overigens hebben ze niets met elkaar te maken. De band is voor m’n ML. 22 mm. helaas met een taper naar slechts 18 mm. Maar we gaan het proberen.

5 likes

Is een optie; maar ik probeer eerst nog even of de lucht er vanzelf wat af gaat :grin:

1 like

Gaaf!
OP’s zijn tof.

1 like

Wilde er al een poosje een op voorraad leggen voor m’n CW Elite voor het geval deze prachtige band uit productie gaat. En met black Friday shopping nu 15% goedkoper :innocent:

4 likes

Nou idd :star_struck::fire:

29 likes

Spulleke :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Na lang zoeken, eindelijk een Glycine Airman no. 1 incoming…overgenomen van een forum-lid.
Naar verwachting morgen in huis.

De Glycine Airman staat al erg lang op mijn wensenlijstje! Ik ben benieuwd hoe hij draagt.

2 likes

Ik zou zo even niet weten waar ik t anders zou moeten neerzetten.

Jullie weten dat ik deze Incoming heb.

.

Kom ik vandaag thuis van werk heb ik een pakketje van Hentschel in de bus liggen.

Zeer attent. I like.

16 likes

Incoming, voer voor de geest…

10 likes

Zo en deze is ook incoming

14 likes

En dan is er ook nog een verloren ziel die weer terug gaat komen maar daarover snel meer… :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Een quartz?! Uh, tja …
Nummer 834 van de ???

35 likes

Incoming…:rocket:

voor de

13 likes

Binnen! Prima ding, tevreden over de kwaliteit en het ziet er wel toffer uit dat in de doos wat mij betreft! Scheelt ook dat ik nu maar 2 horloges heb. Merk is overigens Roogs.

18 likes