Het Grote incoming topic. Deel VI

BF30WINTER korting code
tbv brandfield(.be)


Zelf niet besteld.

6 likes

Te laat…:grin::+1:t2:

8 likes

De originele Omega band, wat kost die dan?

1 like

Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar ik vind met een zwart rubberen band de zwart-wit ‘uitstraling’ beter uitkomen. Volgens mij is er van OMEGA ook een wit rubberen band leverbaar…

Ik heb een extra band er bij gekocht voor € 200 (exclusief buckle). List is meen ik ca € 250,00. De parts numbers zijn:

Band rubber zwart: 032CVZ010126
Buckle staal: 025STZ010129

Overigens is de rubberen band heel knap gemaakt. De eerste keeper heeft van binnen een titanium opbouw en de tweede keeper heeft en heel klein nippeltje tegen het verschuiven.

16 likes

Prachtig werkelijk

Ik deze wellicht as voorjaar gaan bestellen bij een AD??

Of via Omega website misschien?

1 like

Mooie aanwinst!:ok_hand:

Hoi, ik ben Joris en ik ben een slachtoffer van black Friday…

40 likes

Ik zou gewoon Eugene van Baal lief aankijken :wink: (of Google op de artikelnummers)

1 like

Ik was al een poosje op zoek naar een zwart leren bandje voor mijn Serica 4512WMB. Voor wanneer 't net wat chiquer voor de dag mag komen. Om 't kiezen wat makkelijker te maken, maakte ik mock-ups op basis van de productfoto’s van hirschstraps.com. Na twijfelen tussen een Hirsch Ascot…

…en een Hirsch Osiris heb ik deze laatste incoming :tada:

Iets minder gekleed dan de Ascot, maar daarmee wel flexibeler in te passen als 't meer ‘smart casual’ dan chique is.

En morgen maar de brievenbus strak in de gaten houden :eyes:!

7 likes

Zojuist nog maar even naar de brievenbus gelopen. Wat een pokke weer. Maar in de mail had DHL belooft dat er iets bezorgd zou zijn.
De bandjes waren al een klein weekje aan het wachten, maar mijn Bergeon-tool was er nog niet.

Kortom nieuw in bezit: een bergeon tool met 1 en 3 mm vorkje en 0,8pin. 3 bandjes in de kleuren blauw, donker bruin en grijs voor de nomos. En een zwart rubberen bandje voor de Seiko.

De bandenwisselweken zijn weer begonnen!!!

6 likes

Ook maar even het magazine laten komen (kun je gratis aanvragen) want daarin wordt de C60 Concept beschreven.
Leuk als teaser (meer zelfkastijding) en ook leuk voor later.
Nu wachten op januari 2022…:hugs:

4 likes

Ik vind winterbanden onzin maar deze zijn wel mooi… :grin:

FC gaat door naar @Sandy

En de Serica van @Riepos komt hier heen :partying_face:


Kijk echt uit naar dit horloge.

22 likes

Dat was een vluggertje!

2 likes

Idd. Serica kwam voorbij :joy:

1 like

Spannender dan de FC :ok_hand:t2:

1 like

Ik heb hem niet besteld, maar wel gekregen; misschien krijg je er straks wel twee :grin:

1 like

Wat was er mis met de FC? Toch niet dat?

1 like

Niks mis.
Er is wat mis met mijn bankrekening.
Of FC of Serica

4 likes

Bedoel of het niet was wat je ervan verwachtte oid ? :blush:
Ik vond hem wel mooi staan bij je

1 like