Zal inderdaad nogal eens onderschat worden bij dit soort horloges. Waar moet je aan denken als je iets dergelijks bij JLC laat doen?
En …
De linker subdial lijkt mij de datum. Wat zit er dan verstopt onder de minutenwijzer in een soort van datumvenster?
En waar is die grote rode wijzer voor?
Zo dan. Om eerlijk te zijn vind ik veel JlC forum darlings een beetje gehyped, maar dit is wel echt een fantastisch mooi horloge. Gefeliciteerd met je schitterende aanwinst.
Hoewel de instelling heel slim is gedaan. Eenmaal ingesteld, kun je hem met 1 pusher dag voor dag verder zetten waarbij alles mee verspringt. Staat hij dus 10 dagen stil, dan gewoon op tijd zetten en dan 10 keer op de pusher drukken naar de juiste datum.
Ik hing boven de bestelknop maar ik wacht toch op een no-logo. En anders pech gehad deze ga je tof vinden, echt meer dan prima afgewerkt spul voor het geld
Zonder logo, is zo leeg en kaal bruh… Gewoon doen, en anders gezocht openen bij de Duitse buren. Verwacht dat je heel snel één aangeboden krijgt. Ik kreeg destijds 4 aangeboden jaartje terug, toen ging ik toch voor de Archimede.
Anyway cant wait!
Zij liggen er in ieder geval klaar voor.