Mooi hoor die Oris
Staat ook nog op mijn wenslijstje.
Ah tof. Zo veel zijn er volgens mij niet op HF.
Schrok sowieso een beetje wat die voort kosten. Was in de veronderstelling dat ze goedkoper waren…
Heb je nog toffe band suggesties?
Nee. Niet echt. Ik heb er een 19mm Kaufmann tropic op die ik ok vind maar hoor van iedereen dat dat garbage is. Voor mij beter (en korter) dan de originele rubberband of de stalen band die bij de SLA017 zit.
Begreep van flowert dat ie een 20mm tropic er tussen had gefrot.
Ben benieuwd met welke banden jij aankomt
Ik ga hier sowieso wat nato’s/Mn straps op doen. Alleen 19mm is weer kut hè…
Eigenlijk wel een fout. 20mm was zoveel praktischer geweest.
Al die malle polerouters van mij zitten gelukkig ook op 19mm dus kan wat wisselen.
20 past er prima tussen hoor!
Nato ook ja? Dat lijkt me minder mooi.
Tuulk, als je de pinnen een beetje buigt kom je daar prima mee weg.
Oh. Nou, dan niet.
Komop het is een luxe horloge. Daar ga je toch geen verkeerde band op proppen. Je ziet het verschil zeker en het ziet er niet uit.
Waarom het bij Flowert wel goed ging was omdat door de fat bars het einde van de band samentrok Ruuds 19mm eigenlijk te smal was. Maar het is normaal gesproken echt geen porem. Buiten het feit dat je er de banden mee om zeep helpt.
Hij is onderweg met een keurige 19mm tropic, zo goed als nieuw.
Dat is denk niet voor niets geweest
Als je fan bent van de Reverso, waarom dan niet 2 voor de prijs van 1? Deze semi-vintage duoface is onderweg!
Gaaf!
Prachtig!
Je bent je poll gevolgd dus?
Hier ook n reverso incoming.
(Gereserveerd, duurt nog wel paar maanden. Risicootje want niet irl gezien maar koop op afstand, dan neem ik wel n andere)
Chic.
Batman er uit.
Beetje tricky maar fuck it
De rose duoface burgundy was ook n optie maar dat durfde ik niet
Oe! Mooi! Ja poll gevolgd en een beetje eigen gevoel
De mooiste van de 3 tribute kleurtjes! Klasse
Ook een mooie! En met een leesbare JLC op de wijzerplaat, in tegenstelling tot de huidige