Het Grote incoming topic. Deel VI

Dank u heren, zit ook heerlijk om de pols

Mooi horloge! Uit Spanje voor €595 ?

1 like

Dank je.

Nee van Uhrforum, was nieuw 1x omgehad. Maar diegene heeft voor de zwarte uitvoering gekozen.

1 like

24 likes

Nog maar eens een Tissot Jumbo erbij :innocent:

24 likes

afbeelding

Lief dagboek, vandaag was een goede dag.

37 likes

Classy

:ok_hand:

3 likes

Dank je, en nog een zeer nette staat, zeker voor een horloge uit omstreeks 1937 :sunglasses:

1 like

Eens. Alleen een te groot bandje denk ik… of een kromme lug

Mooi ding

1 like

Dat bandje mag inderdaad gelijk in het ronde archief :wastebasket:
Heb niet het idee dat er een lug krom is, maar we gaan het zien :blush:

Ik ook niet. Ik zie die slijt alleen vaker indien de lug krom is bij sommige van mijn horloges.

Of dus gewoon te groot bandje

1 like

34! Going hard on going small!

Productieve dag zo te zien :sunglasses:

1 like

Oeh, dat is best aan de kleine kant :sweat_smile:

Neen …

Linkje?

Linkje heeft niet echt zin meer, was in het weekend erop gezet en weg maar dit was 'm:

4 likes

Mooi setje :wink:

Neen ik heb een 145.022 gekocht van 1976. (verhaal komt nog als het geleverd is)

1 like

Oh dear nu moet ik echt wat ruimte in de horlogekist en dus keuzes maken… Het wordt waarschijnlijk een groene kerst.

19 likes

Heel tof!!!

1 like

Zojuist ontvangen voor de Hanhart die nog heel lang op zich laat wachten: een ErikasoriginalsMN strap. De vintage versie.

13 likes