Dank u heren, zit ook heerlijk om de pols
Mooi horloge! Uit Spanje voor €595 ?
Dank je.
Nee van Uhrforum, was nieuw 1x omgehad. Maar diegene heeft voor de zwarte uitvoering gekozen.
Classy

Dank je, en nog een zeer nette staat, zeker voor een horloge uit omstreeks 1937 
Eens. Alleen een te groot bandje denk ik… of een kromme lug
Mooi ding
Dat bandje mag inderdaad gelijk in het ronde archief 
Heb niet het idee dat er een lug krom is, maar we gaan het zien 
Ik ook niet. Ik zie die slijt alleen vaker indien de lug krom is bij sommige van mijn horloges.
Of dus gewoon te groot bandje
34! Going hard on going small!
Productieve dag zo te zien 
Oeh, dat is best aan de kleine kant 
Neen …
Linkje?
Linkje heeft niet echt zin meer, was in het weekend erop gezet en weg maar dit was 'm:
Mooi setje 
Neen ik heb een 145.022 gekocht van 1976. (verhaal komt nog als het geleverd is)
Oh dear nu moet ik echt wat ruimte in de horlogekist en dus keuzes maken… Het wordt waarschijnlijk een groene kerst.
Heel tof!!!





