
Laat maar gewoon zien! (Nieuwsgierig)
Rolopalooza kocht gewoon een gespje 
Nice! Gefeliciteerd alvast 
Topper!!
Da’s mooi, heel mooi!
Classy.
Tof! Congratz!
Prachtig!
Leuk man. Gefeliciteerd 
Gewoon Miyotaatje, maar wel 100m WR, ISO certificaat, saffierglaasje, screw-down crown, 40mm, 20 lug width… voor minder dan 400 eur. Ja, m’n Citizen NY0040 had dat (bijna) ook allemaal, voor minder geld, maar deze vind ik gewoon véél mooier. Benieuwd!
EDIT: en, néé, de SeaQ was niét eerst met dit design. Al is die heruitgave wel de reden dat ik naar deze ben gaan kijken. Zo’n GO, no way dat ik me dat ooit kan of wil veroorloven. 
Prachtig! Wat is het referentienummer?
Crazy!
Tof hoor, geniet ervan 
Gaat er nog iets uit de collectie om plaats te maken?
Ik vind die zooooo gaaf. 
Ik dacht dat je klaar was dit jaar, damn! Super mooi!
Poeh grail stuff dit 
Congrats met deze mooie aanwinst!
82172/000G-9383
Jazeker! Niet nu gelijk maar volgend jaar gaan we zeker snoeien.
Dat dacht ik ook. Soms kan je echter geen nee zeggen. Helemaal niet op een stuk waar je al lang op aast 
Schitterend! Gefeliciteerd man 
Lekker hoor!

