Met al die meets en trips de afgelopen 2 jaar… Was blij dat ik vorige week een pouch kon gebruiken toen ik even met wat horloges ging buurten.
Ralph’s Royal Roll Review XXL.
Ik kan niet wachten!
Verschilt een beetje. Maar in de winter gebeurd er niet zoveel qua reizen en zeker niet in deze tijd. Straks in de zomer als het vaarseizoen weer begint gaan ze wat meer gebruikt worden. 
Ja het zijn ‘handige’ dingen.
Top hoor! 
Deze is op weg.
Ik heb ooit net naast (ik was te traag) zijn broer met een gele wijzer gegrepen. Sindsdien hard gekeken of hij nergens te koop kwam. Had ondertussen de DA36 (zonder bezel) gekocht om de honger te stillen. Die gaat waarschijnlijk in de verkoop.
Nu heb ik een oranje. Zgan!
Op weg van Duitsland ! 
Dat is een mooie! Veel voorpret gewenst 
Haha.
Iedereen heeft wel een tik hoor 
Veel plezier ermee.
Of gebruik je ze ergens anders voor 

Wat een beauty! Ik heb hem gelijk opgezocht. Met een Sellita handwinder is ook mooi in plaats van de obligate NH-35.
Ik heb hem al in mijn winkelmandje zitten. Voor de liefhebbers hier de link;
Lekker! Erg gaaf met oranje wijzer. 
Ps…dibs aub! 
Rustig rustig 
Ik zag hem staan super gaaf ding veel plezier ermee. 
Mijn ex? 
Gaaf! Leuk oranje detail
yup - je ex weer de verkoop in
Ben benieuwd!!!
Gratis natuurlijk, niemand koopt 50 van die rollen 
Lekker tool!!!
Leuk! Ik heb de mijne van Kickstarter.
Oh wat is die mooi zeg! Ben stiekem heel erg jaloers hahaha. Super gaaf!



