Het Grote incoming topic. Deel VI

Supergaaf deze uitvoering! :ok_hand:t2:

1 like

Leuke Transocean, die zie je niet vaak, aparte “kast” :+1:t2:
Is dit de SBDC039?

1 like

15 likes

De rechter :grinning: Dank @milanftw

25 likes

23 likes

En deze komt ook meteen
 :sunglasses:

43 likes

Haha, twee kerstdagen dus twee NA’s voor Daffie. Lekker bezig man! Mooie dingen, die ball kende ik nog niet. Uit het filmpje begrijp ik dat je liever een OP39 wilde maar ja, het leven bestaat uit compromissen :wink:

2 likes

Gaat lekker Daffie. Mooie aanwinsten!

1 like

He is back. Again.

4 likes

Mooie die Hamilton! Is de bezel van saffier?
38mm en 18mm lug width lees ik, dat wordt een kleintje om de pols :thinking::blush:

1 like

Damn, what happened here? Beide ontzettend lekker zeg en in combinatie met jouw foto-skills: ik ga er even goed voor zitten haha!

1 like

Ja deze Hammy is leuk. Die had ik ook gepast toen ik de Glow ging passen. De Ball kende ik nog niet. Ben er ook benieuwd naar, maar we zullen je foto’s vanzelf zien verschijnen!

Je hebt hem ondersteboven aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooie aanwinsten. :+1: Betekent dit dat je straks zomaar 3 horloges hebt of is de Diver 65 al vertrokken?

Gave Hamilton, daar ben ik ook wel benieuwd naar :muscle:t2::ok_hand:t2:

Dank allemaal
leuk! :+1:

Tja :blush: :man_shrugging:

:+1: :rofl: hij is leuk.

Bezel heeft een ‘scratch-resistant mineral glass insert’. En ja dit is met z’n 38mm idd een kleine (get it? :laughing:) gok

Dankjewel Tom :+1:

Ik dacht laat ik weer eens voor een kleine collectie gaan
zien hoe het afwisselen bevalt. Kan ik m’n winder ook weer eens gebruiken. :smiley: Ja foto’s komen absoluut
 :sunglasses:

Ah leuk. Ik ben erg benieuwd

Het is voor nu idd een 3-piece collectie. De Sixty-five is er nog. Lijkt mij leuk divers afwisselen
zwart, grijs, en wit. Later zien of het zo blijft of dat er weer eens geflipperd moet gaan worden

:+1: Je weet mij te vinden

7 likes

Fijne collectie wordt dat zo! Enne, een beetje inhouden met de foto’s hù, anders rennen er zo weer 3 forumleden naar de winkel voor die Hamilton :wink:

1 like

Mijn hemel die is lekker @daffie :+1::+1:
No-date zoals het hoort! Heel gaaf

1 like

:+1: Goh ik kan zomaar een influenza worden
 :joy:

:+1: ja bevalt mij ook zo’n no-date. Al mag mĂ©t datum ook hoor

4 likes

Ah joh, z’n grote broer (43mm) mĂ©t small second staat al klaar voor je :smiley:

Als die 38mm nou de small second optie had gehad was het voor mij ook de volgende geweest!

4 likes