Supergaaf deze uitvoering!
Leuke Transocean, die zie je niet vaak, aparte âkastâ
Is dit de SBDC039?
Haha, twee kerstdagen dus twee NAâs voor Daffie. Lekker bezig man! Mooie dingen, die ball kende ik nog niet. Uit het filmpje begrijp ik dat je liever een OP39 wilde maar ja, het leven bestaat uit compromissen
Gaat lekker Daffie. Mooie aanwinsten!
Mooie die Hamilton! Is de bezel van saffier?
38mm en 18mm lug width lees ik, dat wordt een kleintje om de pols
Damn, what happened here? Beide ontzettend lekker zeg en in combinatie met jouw foto-skills: ik ga er even goed voor zitten haha!
Ja deze Hammy is leuk. Die had ik ook gepast toen ik de Glow ging passen. De Ball kende ik nog niet. Ben er ook benieuwd naar, maar we zullen je fotoâs vanzelf zien verschijnen!
Je hebt hem ondersteboven aan
Mooie aanwinsten. Betekent dit dat je straks zomaar 3 horloges hebt of is de Diver 65 al vertrokken?
Gave Hamilton, daar ben ik ook wel benieuwd naar
Dank allemaalâŠleuk!
Tja
hij is leuk.
Bezel heeft een âscratch-resistant mineral glass insertâ. En ja dit is met zân 38mm idd een kleine (get it? ) gokâŠ
Dankjewel Tom
Ik dacht laat ik weer eens voor een kleine collectie gaanâŠzien hoe het afwisselen bevalt. Kan ik mân winder ook weer eens gebruiken. Ja fotoâs komen absoluutâŠ
Ah leuk. Ik ben erg benieuwdâŠ
Het is voor nu idd een 3-piece collectie. De Sixty-five is er nog. Lijkt mij leuk divers afwisselenâŠzwart, grijs, en wit. Later zien of het zo blijft of dat er weer eens geflipperd moet gaan wordenâŠ
Je weet mij te vindenâŠ
Fijne collectie wordt dat zo! Enne, een beetje inhouden met de fotoâs hĂš, anders rennen er zo weer 3 forumleden naar de winkel voor die Hamilton
Goh ik kan zomaar een influenza wordenâŠ
ja bevalt mij ook zoân no-date. Al mag mĂ©t datum ook hoorâŠ