Je gaat je vast storen aan die rare datumpositie, ik zou hem ingepakt laten
Veeeeeel te klein. Dat is een damesmaat.
Juist!
@daffie heel persoonlijk natuurlijk, maar ik vind hem heel goed staan. Beetje vintage inspired, dus mag best kleiner zijn vind ik. Maar ik snap je punt. Naast de Oris oogt ie heel klein. Of eigenlijk andersom, de Oris oogt heel groot. Naast mijn Seiko SPB143, die ook 40mm is, oogt de Oris veel groter.
Maar ja… geen klik is naar de kliko
Kliko dus.
De Tsar Bomba is vanavond gebracht. Ik doe hem morgen op voor een goede test. Zit morgen wel in Amsterdam. Als @RLC ongelijk krijgt kan ik denk ik zaterdag wel een NA in elkaar knutselen.
Eerlijk gezegd ben ik het wel ergens een beetje eens met Ralph. Hoe verknipt het ook maar klinken, dit neigt zelfs een beetje naar provocatie. Ik zou er heel voorzichtig mee zijn waar je dit draagt en dat meen ik oprecht.
Deze dragen in Amsterdam is niet erg slim (helaas).
Jullie hebben zeker gelijk. Ik zit in een rustig stuk van Amsterdam, zit de hele dag in een werkomgeving.
We leven helaas in gekke tijden. Wees oprecht voorzichtig want een kwaadwillende dief ziet van een afstand echt niet het verschil en denkt dus dat je een horloge met een prijs van een supercar om je pols hebt…
Thanks voor de adviezen. Waardeer de betrokkenheid van jullie.
Ik ben de laatste 20 jaar op mijn hoede met wat ik draag, welke auto ik meeneem, waar ik parkeer enz.
Hoe treurig eigenlijk dat dit allemaal moet.
Haha…nah niet eens. Gewoon een superleuk en fraai ding. Kwalitatief erg goed. Perfect formaat. Stalen band is dan weer een stuk minder en heeft geen taper.
Maar hij doet het lekker op de tropic rubber van Oris.
Zeer tevreden met deze NA.
Mooi!
Bestaat zoiets ook met een blauwe wijzerplaat?
Ik wacht even op het uitgebreide NA-verslag.
Vooral hoe een 40mm bevalt.
Liever iets groter voor mij. 41 is het kleinste dat ik heb en daar zeur ik al over. Pfff
Zit tussen de oren. Zou er therapie voor bestaan?

Haha…nah niet eens.
Gewoon een superleuk en fraai ding
Goed om te horen, geniet ervan
Nu nog een shot in het donker!