Danke schön
En… incoming!..
Mijn eerste van 2022 en meteen ook laatste (heb ik mezelf zonet van overtuigd…ahum…)
Ah, een a17380.
Dit is echt een leuk horloge.
Erg fraai! Wel bijna Day-Date uitgespeeld. Enige wat nog overblijft is platinum. Maar deze is ook erg fraai!!!
Lekker!
Ook wat anders, een vertical clutch column wheel chronograaf (hele mond vol) met het uurwerk dat ruim dertig jaar het dunste mechanische chronochraaf uurwerk was (ook gebruikt later in VC overseas en AP royal oak).
Review volgt wanneer hij binnen is
Nope. Een Colt A74380.
Jij verwart met een Superocean, denk ik
Bedankt. Toch wel een grailtje voor me.
Nee, een a17380 is precies hetzelfde, maar dan een automaat. De quartz versie is ook erg leuk!
Juist !
Ja, wederom quartz. Toch wel praktischer als dagelijks horloge.
Bling bling, deze is mat…
Is voor mij uitgespeeld. En deze is het voor mij. Platina gaaf maar ik wil toch echt een fluted bezel.
Thanks
De ‘watchrollsroyce’!
@rlc, zou jij daar een review over willen schrijven? Toch leuk om te weten of het echt de watch rolls royce is?
Van welk merk is deze?
Ja waarom zetten ze het merk er niet gewoon o… oh wacht
Al gevonden. Bulang &Sons. Toch prefereer ik mijn The Watch Brigade watchroll. Custom made by a Dutch Artisan called Mr. Watchpouch.
Gebruik je ‘m ook echt?
Ik heb ook een Watchroll maar vind het idee om mijn horloges in een stukje leer op te rollen toch niet zo geslaagd.
Hier wordt hij gebruikt voor GTGers. Heb er ook een van Watchpouch. Erg goed spul
Verder niet