Het Grote incoming topic. Deel VI

Nee, een a17380 is precies hetzelfde, maar dan een automaat. De quartz versie is ook erg leuk!

1 like

Juist !
Ja, wederom quartz. Toch wel praktischer als dagelijks horloge.

Bling bling, deze is mat…

Is voor mij uitgespeeld. En deze is het voor mij. Platina gaaf maar ik wil toch echt een fluted bezel.

Thanks

Geen idee waarom. Maar deze komt eraan :grinning:

.

De watchroll onder de watch rolls.

5 likes

De ‘watchrollsroyce’!

6 likes

@rlc, zou jij daar een review over willen schrijven? Toch leuk om te weten of het echt de watch rolls royce is?

2 likes

Van welk merk is deze?

Ja waarom zetten ze het merk er niet gewoon o… oh wacht

6 likes

Al gevonden. Bulang &Sons. Toch prefereer ik mijn The Watch Brigade watchroll. Custom made by a Dutch Artisan called Mr. Watchpouch.



8 likes

Gebruik je ‘m ook echt?

Ik heb ook een Watchroll maar vind het idee om mijn horloges in een stukje leer op te rollen toch niet zo geslaagd.

4 likes

Hier wordt hij gebruikt voor GTGers. Heb er ook een van Watchpouch. Erg goed spul

Verder niet

1 like

Het lijkt me ook niet zo handig ten zij je er een boel mee wil nemen, dan is het fijner dan een doos.

2 likes

Achja, er passen gemiddeld ook maar zo’n 6 horloges in een watchroll. Wat ik zeg, heb er eentje gekocht maar in de praktijk gebruik ik m nooit :grimacing:

1 like

Nice score makker! :grin:

1 like

Mooie Breitling met de wings als logo. :ok_hand:t3:

1 like

Thanks. “Wings” is what we need / want !

1 like

Dacht dat ze op waren. De Seiko SNKL23.

(Foto internet)

Deze jongens schreven er iets over in 2015:

Tipje van Steven @Sprezzatura dat bij Creationwatches nog iets lag. Incoming dus.

8 likes

Top, mooie aanwinst! Kun je meteen je licht laten schijnen over deze belangrijke vraag:

2 likes

Haha, geweldig @Jason_Nash . Discussie uit de oude doos. Antwoord nu - met al die prijsverhogingen die Seiko de laatste jaren heeft doorgevoerd: JA.

Ik betaal nu € 113. Vind het zelf een werelddeal.

Sfeerplaatje voor pre-owned SNKL23 op Ebay

3 likes