Het Grote incoming topic. Deel VI

Een OP is wel heel fraai ja.
Maar in een kleurtje moet je even wat pijn lijden op het moment! Benieuwd of je er eentje weet te bemachtigen, vast wel :slightly_smiling_face:

1 like

afbeelding

16 likes

Wat een geld voor een NATO :upside_down_face: … Maar wil toch het liefst origineel bij de Seamaster …

image

6 likes

Ze zijn ook echt wel heel erg fijn!

8 likes

Lekker hoor!
Gaat zeker niet tegenvallen.

5 likes

Ah fuck it, ben benieuwd :upside_down_face:

27 likes

WoW - wat een vondst! :heart_eyes:

1 like

Ik heb de laatste tijd iets met rechthoekige kasten, ben al een tijd naar biegert&funk aan het kijken, maar ik weet nu al dat ik daar telkens mijn bril voor af moet zetten (of varilux aanschaffen, moet toch ooit).

Benieuwd naar deze.

Gr. Marc

7 likes

Die zag ik laatst meen ik op de website van Altherr als chrono voor €790 ( Valjoux7750 ) :wink:

1 like

Na de eerste keer mis te hebben gegrepen, dit keer wel te pakken:

Scurfa D1-500 Titanium Proto Dial

Deze is geïnspireerd op de Rolex 5513 Proto Dial:

10 likes

Fantastisch mooi horloge!

1 like

De eerste op het forum? :innocent:

Mooie kleur blauw. :+1:

1 like

Heb je ook al iets te horen gekregen over de levertijd?

Zou zo maar eens kunnen

Hoor ik uiterlijk volgende week

1 like

Hele, hele, hele goede keuze! :ok_hand:

Ik kan mij goed voorstellen dat de titanium versie nog beter draagt dat de stralen variant die ik heb :+1:

1 like

Ik heb al vaker een stalen versie gehad, tot grote tevredenheid. Momenteel alleen de Treasure Seeker nog in bezit, maar staat in het blauw (al twijfel ik daar wel over).

Kijk erg uit naar de Titanium versie, zeker deze!

1 like

Ik heb al een paar keer verlekkerd zitten kijken naar die treasure seeker :face_with_hand_over_mouth: mooi ding, maar te grote voor mij, een volle horloge doos en nog een mod onderweg :joy:

Ik kijk uit naar je NA met veel tekst, foto’s en indrukken :grin:

1 like

Ik ga van deze zeker wel even een NA maken!

De treasure seeker draagt een stuk kleiner dan zijn maten doen vermoeden. Denk zelfs kleiner dan de D1! Heeft gebogen lugs en is 2 mm dunner.

1 like