Het Grote incoming topic. Deel VI

Hartstikke mooi

Maar ja, helaas géén fijnafstelling op de gesp, mijn stokpaardje

1 like

I know, denk dat het wel goed komt met die halve schakeltjes voor mezelf.

De waffle. Dit is de fit bij mij.

Vooral rechts onder matig.

5 likes

Ik vind het er goed uitzien eigenlijk

Waar zit het probleem?

Ik had wel op een betere fit gehoopt.

De andere 3 hoeken sluiten mooier aan.

3 likes

Voor dat geld mag je beter verwachten. Al contact opgenomen met Uncle seiko?

Jep. Kon het proberen bij te snijden… maar verder niets.

Net maar even berichtje gestuurd of dit de fit is die ik moet accepteren en of ik anders een replacement kan krijgen.

1 like

Materiaal erbij snijden, daar moet ik toch nog eens wat op oefenen :laughing: :laughing:

4 likes

Volgens mij zit er een restant van het giet (?) process daar op die plek. Hij zei dat ik dat kon proberen weg te snijden, maar uiteindelijk hielp dat niets.

1 like

2 likes

Ah ok, ik had het idee dat er wat materiaal ontbrak waardoor het niet goed aansluit :thinking:

Ik denk dat dat ook het probleem is eigenlijk, want dit wegsnijden had geen effect.

1 like

Hopelijk kun je een vervanging krijgen; succes in elk geval :+1:

Deze fit is veel beter.

3 likes

Daar mankeert niks inderdaad :+1:

Ja wel stom hoor… ik had namelijk goede ervaring met exact hetzelfde bandje van Uncle Seiko.

3 likes

Ik eerder ook… maar goed… maakt niet zoveel uit

De classic NY0040 incoming!

Heel benieuwd naar de kwaliteit.
Heb hiervoor 2 skx’en gehad en een turtle srp maar het design van de Citizen bleef altijd trekken.
Nog lang getwijfeld tussen zwart en blauw maar toch voor de zwarte gekozen.:innocent:

19 likes

Heb je al eens van kant gewisseld Ruud. Het zou niet de eerste SKX zijn met ‘mismaked lug(holes)’

1 like

Nee, heb ik niet geprobeerd. Ik kan wel even kijken. Bij andere straps leek het geen issue in elk geval.

1 like