Het Grote incoming topic. Deel VI

Leuk horloge. Ik heb 'm ook even gehad vorig jaar, maar weer teruggestuurd. Is die van jou nieuw? Ben je geattendeerd op/heb je afspraken gemaakt over de ‘misdruk’ op de wijzerplaat?

1 like

Prachtig! Ik hou het blauwe gedeelte in de gaten! :wink:

2 likes

Nee het is occasie uit USA, deal is al gemaakt maar ben benieuwd naar de misdruk haha, vertel!

Hahaha you know me… :rofl:

Was dat inclusief import gunstiger dan in de EU joh? Mooie deal dan. :+1:t2:

Bij deze vroege exemplaren is de ‘super compressor’ tekst niet goed gecentreerd op de plaat. CW was niet heel duidelijk over hoe ze daarmee omgingen, dus misschien goed om even te informeren.

5 likes

Leuke (full lume) limited edition Promaster incomming:

b5fed54074cb24c75a41951bf0a3dfb76e5d8f1b_2_598x500
62f1c705d93fed3fac231671bb24299ae713f117_2_444x500

16 likes

Dit is een grijs/bruine wijzerplaat?
Ik heb licht/ of donkerblauw op m’n verlanglijstje staan, maar never korting.

1 like

Dit is inderdaad een bruine wijzerplaat, genaamd black sand volgens mij… Had ook zeker de blauwe plaat gewild, maar inderdaad bijna nooit als kansje te vinden én heel veel blauw nu in de collectie. Erg benieuwd!

1 like

Ik heb tot nu toe mazzel gehad met het importeren, dus fingers crossed :sweat_smile:

Mooi man!

1 like

Als je de OEM band kwijt wil, dan ben ik wel geïnteresseerd.

1 like

Ik hou hem er wel bij voor eventuele verkoop. Full sets verkopen toch wat beter😅

2 likes

Nieuw kost die toch 2 keer niets :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh ja, 35 euro. Da’s gelukkig goedkoper dan een Barton. :wink:

Voila :+1:

Dit is op be tellingen onder 100 euro onjuist, dan komt er 6 euro verzendkosten bij (iig bij mij)

Dat werd door een ander lid ook al onder de aandacht gebracht bij mij. Ik heb dit echter niet betaald van de week. Of dit een fout was of omdat ik per PayPal betaald heb?

Standaard verzending was 0 euro. En werd netjes in een klein pakketje door ups bezorgt.

Aangezien de nieuwe King Seiko mij nog te kostbaar is, maar gesetteld voor het goedkopere alternatief. :grinning_face_with_smiling_eyes:

27 likes

Nieuwe (oude bekende :sunglasses:) Clover voor de Damasko.

13 likes

SARB027? Leuke aanwinst.

Maar dan had je wel een vintage KS kunnen kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like