Het Grote incoming topic. Deel VI

Yes, net het koffertje per digitale route afgeleverd bij verkoper:

Nu wachten op het koffertje wat mijn kant op moet komen:

14 likes

44 likes

Zo lekker zeg! Even naar de boutique gereden?

1 like

Een geslaagde keuze!

1 like

Vrij vlot na bekend making reservering geplaatst, nu bericht gekregen dat hij klaar ligt. Lees op het Tudor topic dat de wachtlijst nu al 3 jaar is (voor zover dat waar is natuurlijk), dus blij dat ik aan de beurt ben/tijdig reservering heb gedaan!

1 like

Incoming voor de Dan Henry 1962 :sunglasses:

8 likes

Blue Stingray :sunglasses::+1:

10 likes

Zin in !

25 likes

Nice! Die dingen verdienen inmiddels een eigen plank. :+1:

1 like

Wat een prachtig horloge, van harte! :blush: :+1:

1 like

Deze van het Duitse forum geplukt, heel benieuwd! Fotogeniek ding, hopelijk net zo fraai om de pols!

34 likes

Een duiker ontbrak nog in de collectie. Mooie complete Oris Aquis in een fijne maat is onderweg. De advertentie was nog maar net geplaatst door @Cihanski en direct toegeslagen.

30 likes

Super vet. Ik ben nog elke dag blij met de mijne!

1 like

Yes had gezien dat jij er een hebt en enthousiast bent! @Fate_Amenable_To_Change eveneens! Ben heel benieuwd! Las in de krochten van reddit dat de uncle Seiko bracelets voor de omega FOIS ook passen, dat zou wel lekker zijn al denk ik dat hij op rally leer gewoon het vetste is!

1 like

Gaaf!

1 like

Nou, die heb ik geprobeerd. Was geen succes. Daar zou ik niet aan beginnen…

2 likes

Net afgeleverd door de DPD. Ik vind 'm mooi. Het wachten is nu nog wel ff op een passende president band.

9 likes

Past niet of staat het gewoon niet?

Past niet. Het lukt sowieso al niet met 19MM pins. Maar ook met 18MM ben je de lugs aan het verknallen.

Daarnaast ziet het er ook niet uit als je hem al passend krijgt, de lugs zijn dikker dus de endlink ligt lager tegen de kast aan.

1 like

Er is iemand op calibre11 forum die een FOIS met de OEM 321 flatlink heeft en gecombineerd met US en forstner endlinks geprobeerd heeft, zie hier het resultaat:

Uncle Seiko

Forstner

https://forums.calibre11.com/threads/other-watches-other-brands.81893/page-81#post-1818966

8 likes