Net al die Sub en nu deze! Heel mooi zeg!
Een crime om om te doen, maar weg fijne banden!
Heb al een andere en die schuif ik gewoon over mijn pols, hoeft dus niet iedere keer los.
Vind dat niet helemaal ideaal. Maar heb t trucje nu wel door, dus veel moeite kost t niet meer. Binnenkort nog een paar bijbestellen.
Deze dikke stinker vinkt alle vakjes af. Voorgaande seiko solars waren nooit echt mijn ding qua design, deze

Het horloge ligt al weer even in Zwitserland voor service. Gelijk een goed moment om er een stalen band op te laten zetten. Naast het rubber en leer is hij op deze band lekker breed inzetbaar.
Dus deze band incoming
Voor dit horloge
Vette insert.
Hij lijkt wat op jouw NA, the mother of submariners, hele chique keuze, proficiat!
Wow
Gaat echt niet tegen vallen
Kwou die van @0b5cur1ty kopen maar wou eerst wat verkopen dus dat was niet gelukt… Maar denk nu met de grijze bezel eens wat anders dan standaard zwart. Tis een heel mooi model in welke versie dan ook.
Wouw, die is echt prachtig! Prachtige bolling in het glas, geniale eenvoud.
Wat is de diameter? Ik heb iets soortgelijks in het blauwe gedeelte.
Ik ben ook helemaal weg van dat horloge, maar het staat me niet. (Misschien niet waar, maar ik vind hem te klein)
Toffe band!
Spreken we weer rond april/mei af, neem ik hem wel van je over.
Dan is hij natuurlijk al lang weer de deur uit
Wilde eigenlijk weer een Damasko kopen, toen kwam ik deze tegen. Kun je nagaan maar april gaat ie niet halen hoor
En daar is hij dan! Voor slechts 30 eurootjes heb je een leuke prospex die wel een nieuw glaasje, dekselpakking en kroon kan gebruiken. De accu moet ik nog even in de gaten houden of die voldoende prik vast houdt.
Het was gisteren weer eens zover: een HF blauwe deel impulsaankoop .
Dit keer de Citizen Promaster Tough “Ray Mears” van @0b5cur1ty. Hier even wat foto’s van internet aangezien het verkoop topic met de foto’s van Chris al weg was voordat ik ze kon rippen
Zoals gezegd een impulsaankoop, maar wel een die diverse vinkjes aankruist van wat ik nog niet in de verzameling heb:
Fieldwatch:
Ecodrive Solar uurwerk:
Titanium kast:
En buiten dat gewoon een erg gaaf horloge om te zien die ook het zwaardere beater werk aan kan en met divere kleuren canvas straps ook nog eens een bandenslet is.
Win win win !