Het Grote incoming topic. Deel VI

Dafuq wat een prijs. Ik ga toch voor een alternatief dan 🥲

2 likes

Horloge?

1 like

Yes, “echte” super compressor

2 likes

Van CW?

Nice! Foto’s?

Heb ooit een watch tray van iemand cadeau gehad. Maar fijn om te weten waar je ultra luxe kunt kopen.

1 like

Zodra hij morgen binnen is zal ik die maken.

1 like

Benieuwd waar de meerprijs van een paar honderd euro in zit :man_shrugging: Misschien ook beter mijn best doen. Krijg ik ook een gratis tray :nerd_face:

2 likes

Ik krijg ook niks gratis aangeboden. Geen idee waarom, denk dat het komt omdat ik een merk “vertegenwoordigd” die voor hen niet interessant is.

Het is ook niet moeilijk om toe te geven dat je iets gratis wilt of krijgt. In tegenstelling tot anderen :rofl:

1 like

Haha, klopt. Maar ik zoek zo’n ding voor op het aanrecht om sleutels in te gooien. Als ik 30-40 euro kan besparen door wat foto’s op Instagram te dumpen dan vind ik dat prima. Ik zou alleen niet alles accepteren. Als ik het product niet mooi vind of echt niet ga gebruiken, dan hoeven ze het ook niet op te sturen.

Ik heb nog ergens een Tupperware bakje liggen. Stuur ik tegen verzendkosten naar je op. :+1: PB maar.

4 likes

Die moet je houden. Worden alleen maar meer waard! Waren ze niet gestopt in Nederland met directe levering :thinking:

1 like

Ja dat zou wel kunnen. Man wat een herinneringen heb ik aan Tupperware! M’n moeder gaf vroeger wel een paar keer per maand Tupperware-parties. En wij als kinderen waren natuurlijk de ambassadeurs dus hadden die vreselijke drinkflessen met daarin het mierzoette Taksi mee naar school.
Over seals gesproken… die van Tupperware waren niet best. :rofl:

5 likes

Resulteerde vaak in een natte tas ja haha :rofl:

4 likes

Ja joh of een druipende rugzak. :rofl:

3 likes

Heren,

Zullen wij het weer over inkomende horlogezaken hebben?!

1 like

Goed idee….
Ik heb een explorer II in het zwart incoming, sort of… sta netjes op een lijst :rofl:

1 like

Goede keus! :sunglasses::+1:

6 likes

Kan niet wachten :innocent:
Maar ga ik wel netjes doen

1 like