Waterdichte kast gemaakt door EPSA. Ze zijn het bekendste van de 60s duikers met 2 kronen zoals bv de Longines. Kasten met 2 kronen worden dan automatisch wel eens super compressor genoemd. Maar super compressor is de constructie en de maker, niet het uiterlijk met 2 kronen.
Jurk huilt met zijn dooie mus.
Geintje… all good! KWF, KiKa… all for the good cause!
Geniet van je karma klapper!
Met een beetje wind mee is hij er vrijdag
Ben benieuwd of deze net zo lekker draagt als de US1450 band.
Als het je een beetje opfleurt, ik steun ook clini clowns.
Sorry man. Kahan was zeer overtuigend en blijkbaar al bezig met doneren.
Sowieso word ik blij van goede doelen!
Veel plezier met je horloge.
We gaan het record sowieso wel verbreken, zeker als iemand mij appt dat het niet gaat lukken wordt ik extra gemotiveerd.
Geen probleem! @Kahan gebeuren toch?
Je hebt het niet over mijn appje toch? Want dan heb ik me erg ongelukkig uitgedrukt.
Jawel
Gdverdmme.
Ik zei dat de vorige zo’n enorm succes was, dat het moeilijk is om dat te evenaren.
Ik zie de opbrengst van vorig jaar een beetje zoals de prestaties van Ajax in de CL van een paar jaar terug, dat was zo uitzonderlijk goed dat je dat niet elk jaar moet verwachten.
Ook wat je dit jaar ophaalt is nog steeds gewoon hartstikke goed, zeg maar.
Ik had meteen een paar PB’s, dat heeft me blij gemaakt. Denk dat er genoeg weg te geven horloges zwerven op HF. Een topic “Stofhappers voor het goede doel” kan geen kwaad
#allesvoordekarmapunten
Geen probleem. We gaan het zien!
Aantal laat ik los. Wil meer dan 6K ophalen. (Zonder hulp van buitenaf, want mijn moeder wilde al schokken mag ook, maar dat tel ik niet mee).
@SAT had zo’n topic dacht ik!
Zou fantastisch zijn.
Ik heb er ook weer een incoming
Volgens mij moet je hier je incoming posten.
Mysterieus hoor. Echt super spannend.
PAM of Tudor/Rolex?
Nee, Rolex 16610T uit 2005 maar wacht no even op een goede foto
Hij gaat écht geen Panerai kopen. Zal wel weer een muffe Sub worden.