Yes.
@Henk jij als de Louis Vuitton don hebt dit vast wel in huis.
Kijk uit dat je niet te jaloers overkomt! Dan komt iemand er speciaal wat van zeggen voor de likes
Ik vind het een heel mooi en handig doosje.
Hoppaaaa 20 flappen en je krijgt de trays vanzelf toegestuurd.
Dat is de investering waard!
En ook nog 99 days auto refill! Hoppa
En wij maar allemaal âvoor de likes gaanâ hè⌠haha it is a superficial world.
Al dit soort likes zijn ook gratis te krijgen. Hier zijn programmaatjes voor. Zogenaamde Likes-4-likes generatoren.
Alleen de likes op HF zijn ècht!!
Erg mooi Ralph!
If its free, youâre the product
Dit heb je helemaal niet nodig. Gewoon goede content maken en een paar jaar lang toegewijd elke dag posten. Eerste jaar 1 keer per dag. Tweede jaar 2 keer per dag. Beetje met composities op je tijdlijn feed werken (symmetrie etc). En ook dagelijks stories posten. Beetje wristrolls beetje detail shots. Niet mensen gaan liken om terug te liken daar heb je niks aan. Of ze volgen je omdat ze je willen volgen of ze volgen je niet. Ik zat na 1 jaar op 800 volgers. Twee jaar op 2500. Derde jaar op 10.000 enzovoort. Volgers kopen is voor losers, daarnaast zal Instagram en het algoritme waarschijnlijk ook je account blokkeren omdat het te snel groeit met accounts zonder gewicht en dat is verdacht.
Dat kan. En zeker knap van je, maar ik heb wel iets beters te doen
Maar heb je alleen een Instagram account? Of ben je ook actief op andere social-media? Want echt hot is Instagram allang niet meer. Hetzelfde lot als FB en Hyves.
Zoals op HF posten natuurlijk!
Net als het personeel op de Titanic, die de stoelen recht bleven zetten terwijl de boot bleef zinken âŚ.
Waar heb je die vandaan?
Heb 1 van crafton blue en deze is van Ali. De kleur blauw van dit bandje vond ik gaaf, en helaas heeft crafton blue niet een soortgelijk blauw.
Met een beetje geluk over een half uur een bijzondere na
Nog 14m⌠maar wat?