Het Grote incoming topic. Deel VI

Gaaf man. Gefeliciteerd!

7 likes

Ja, een XXL review en dan de overbodige rolls weg in een veiling voor het goede doel. Dat zou wel tof zijn Ralph!

Deze amazon ziet er ook wel okay uit, maar benaderd denk ik de kwaliteit van je anderen niet hoor.

1 like

image

10 likes

Dat gaat niet gebeuren. Hou ze lekker allemaal. Lekker afwisselen.

Interessant… ik snap echt niet wat je met meer dan 1 zou moeten :rofl:

4 likes

Dat zou wel waardevol zijn. Ik wil wellicht ook wel een kleintje voor onderweg, maar heb geen idee waar te beginnen.

1 like

Achja wat moet je met 10 verschillende horloges? Hetzelfde als met 10 verschillende watchrolls. Lekker afwisselen.

1 like

Ik zie het nut van wisselen van horloges meer in dan het wisselen van watch roll.

Heb je ook meerdere horlogedozen waar je af en toe tussen wisselt?

3 likes

Had dit al wel eerder bedacht. Maar gezien een hoop negativisme rondom mijn horloge accessoires NA’s dacht ik een tijdje geleden stik er maar allemaal in. Maar misschien dat ik alsnog zo’n XXL review doe.

1 like

Heb je dan ook 7 verschillende horloge dozen om af te wisselen? Of is dat gevoelsmatig toch anders?

1 like

Horloge dozen neem je niet mee op pad. Een watchroll wel.

1 watchroll ja.

1 like

Ik lees je berichten met een deuntje in mijn hoofd. Bedankt man.

7 likes

Ok dus toch dat. Steeds een ander gevoel bij een andere roll.

Kan ik me voorstellen, ik heb daar ook aan meegewerkt. Ik denk dat het een verstoorde balans is, gedreven door je blinde enthousiasme.

Handig voor HF.

Sure, ik wil best 1 watch roll… maar ik snap t nut van > 1 watch roll niet zo.

Ik las Titus verkeerd… Mooi horloge overigens.

1 like

Uit die review haal je dan de beste keuze voor jou. Iedereen blij.

Ik ook niet, de tienerblijdschap idem.

Jongens laat hem nou. Hij ziet het als speelgoed voor volwassenen, denk ik.
Je kan hem inmiddels wel een roll-expert noemen. Ik heb laatst ook advies ingewonnen bij hem.

Ik wil namelijk een compacte (strakke) roll met goede prijs kwaliteit verhouding. En hij kan daar prima over adviseren.

Zo wist ik niet eens dat er twee kussen varianten waren. Button-click en schuif-systeem.

3 likes

Mooi dat we een “Roll expert” in ons midden hebben. Misschien kan Jur daar een titel voor maken :thinking: Dan moet er idd wel een mooie Roll Review komen.

1 like