Het Grote incoming topic. Deel VI

En hij is zojuist door FedEx bezorgd:

22 likes

Ik vond dat het tijd werd voor een stalen band voor de SPB147. De originele van Seiko, want zo rol ik. :see_no_evil:

11 likes

Ben erg benieuwd.

44 likes

Ben ook wel benieuwd naar jouw eigen foto’s straks. Vind het best een tof ding

1 like

Rond februari.

34 mm

24 likes

Hoppa, zomaar even een impulsaankoop. Moet je er niet nog een nachtje over slapen?

Geintje natuurlijk. Fantastisch mooi horloge! Gefeliciteerd en veel voorpret gewenst!

9 likes

:rofl:

Ik moet de koffie van mijn beeldscherm gaan halen.

3 likes

Mijn tweede Orient, nu een dresser, speciale uitvoering met gepolijste kast en gesp, nog een paar dagen wachten :grimacing:

5 likes

Goeie keuze! Prima combi met die subtiele oranje streep :facepunch:

1 like

20893332-91pfoxz5r2iqs1437hwwa9fu-Large

Incomiiiiing :radioactive:!
Een US military uitgegeven Hamilton H3 uit 1979. Ik heb nooit een Khaki geprobeerd, maar deze oer-field-vibes maakten me wel echt warm.

23 likes

Hahahahha. Nee t is definitief. Nu begint het met wachten en heb ik mijn klein merk :slight_smile:

1 like

Heel tof hoor, ik ben licht jaloers. Goeie maat heb je gekozen ook.

1 like

1 like

Tof! Ik mag dat wel, die kleine merken. Zeker als ze gewoon mooi zijn. Ik denk ook zo maar een mooie maat voor je. Gefeliciteerd!

1 like

Raar hoe sommige dingen kunnen gaan in de hobby. Midden augustus was t m niet. Ook zoveel banden keuzes… T liet me maar niet los en vandaag bleek een 34 mm met geblauwde wijzers een schot in de roos… Al was antreciet ook geen verkeerde keuze geweest. Maar ik blijf erbij niet donker genoeg.

:man_shrugging:

Maar zoals eerder gezegd. Amper iets op voorraad. 34 mm sowieso niet. Voorpret tot ca februari.

Om de honger te stillen morgen eerst een (afgeleide van) de eerste populaire duikers oppikken en dan ben ik voorlopig verzadigd :grimacing:

3 likes

Mooi!!

En tevreden, goede kwaliteit?

Ik stond gisteren naar mijn horloge doos te kijken. Speedmaster pro, speedmaster x-33, tudor prince date.

En er ontbrak iets.

12 likes

Gekocht eigenlijk voor het uurwerk dat zeldzaam is, ik ga het wisselen in een andere enicar supertest want die heeft geen rotor.

1 like

Het is zover :heart_eyes:

50 likes