Het Grote incoming topic Deel VII

Jij mag niet meer raden :ok_hand: ja, eerste keer dat ik tropics van ze bestel. Ik las er goede verhalen over en ik vond het begin/einde van de band (aan de kant van de kast) er beter uit zien dan sommige anderen. Ben benieuwd!

2 likes

Precies dit. Erg lelijk dat het patroon bij de meeste tropics niet door loopt.
Binnenkort ook maar eens een JB tropic bestellen, wel stevig aan de prijs voor een rubberen bandje…

Deze SPB299J1 incoming.
Release eind juni.

34 likes

Morgenvroeg…

27 likes

Voor goed spul zul je ook goed moeten betalen, denk ik. Het klopt ook niet echt voor m’n gevoel om hier een paar euro op te besparen terwijl ik voor tig K aan horloges heb :man_shrugging: Scheelt overigens niet heel veel met andere betere merken, moet ik zeggen.

1 like

Na een drukke dag Frankfurt met het gezin terug ‘thuis’ in ons vakantiehuisje in de Eifelstreek.
Uiteraard direct een paar foto’s genomen van de NA. Ik heb er meer dan 2 jaar op moeten wachten maar dat is nu ‘water under the bridge’. Nu heb ik ze aan de pols en ben oprecht gelukkig. Het duurste horloge dat ik ooit gekocht heb en waarschijnlijk ooit zal kopen.

Met de flits

En nog een lumeshot

125 likes

Ziet er geweldig uit :fire::smiling_face_with_three_hearts:
Congrats en enjoy

1 like

Met dank aan @Spoon1

48 likes

Gaaf :ok_hand:

1 like

Doet 1 keer pijn, en nu elke dag plezier!

Schitterend hoor. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat :slight_smile: :ok_hand:

2 likes

Heel mooi ,gefeliciteerd :+1:

1 like

Zo’n mooie Zenith!

2 likes

Niet meer doen… is beter :grimacing: Daarnaast… Van harte met je NA :smiley:… niet mijn kopje thee zo’n AP; maar ik snap dat dit een vrekte mooie dag voor je was en is! Geniet er van :ok_hand:t3:

2 likes

Heel gaaf! Mooi man!

1 like

Topper ! Gaaf en veel draagplezier van deze AP👍🏻

1 like

Prachtig man, proficiat!

1 like

Het zal niet voor morgen zijn, maar ik mocht op de lijst voor een nieuwe DJ41.
Zin in !!

25 likes

Gefeliciteerd met je NA. Is prachtig

1 like

Van harte proficiat! :ok_hand: heel gaaf.

Ik had donderdag nog er 1 om van een vriend. Maar goed. Toch te groot voor mij :see_no_evil:

18 likes

:heart_eyes:

1 like