Het Grote incoming topic Deel VII

Valt mee eenzame jaar.

Op men Sub No date heb 3 jaar gewacht :expressionless:

1 like

🤦

47 likes

Ehh, had je die niet nog? Of eentje extra voor de zekerheid? :sweat_smile:

1 like

Oops

.
afbeelding

43 likes

Nee ik had 'm verkocht, Stowa Vlieger voor in de plaats gekomen. De verkoop is altijd blijven knagen dus deze maar uit het blauwe deel getrokken :partying_face:

3 likes

Terecht! Jij bent hier de grote influencer geweest met je prachtige foto’s, die mag je echt niet meer verkopen nu :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

1 like

Nice! 10 keer mooier dan een “gewone” sub imho :ok_hand:

1 like

Haha zo waar :joy: ook met die bandencombinatie :face_with_hand_over_mouth:

Ik heb nu alleen maar spul waar ik echt gelukkig van wordt. Vaak getwijfeld om alles eruit te knikkeren en te upgraden of juist te stoppen met deze onzin maar het 1k-ish segment blijft het leukste. Zo ook deze Nomos :grin:

5 likes

Post eens een update in het collectie topic als deze er is. Ben benieuwd, je keuzes zijn vaak tof!

3 likes

Willdo :muscle::ok_hand:

2 likes

Groot gelijk! Upgraden is in theorie leuk, maar gewoon wat bandenswappen, flipperen en onbezorgd dragen is de essentie van onze hobby imho :sunglasses:

Nee joh, wat moet een mens anders met zijn tijd… en het geld brengt toch niets op bij de bank.

2 likes

Dank!

Wat is dat dan. Een zwarte ceramic?

1 like

Dank Kermit. Ze noemen mij ook de Beer Daar waar ik woon.

1 like

De zwarte inderdaad. Zeg ik nu wat vreemds? Ben niet zo thuis in het gooien met Rolex ref nummers. Een plaatje dan maar :wink:

5 likes

Tudor bracelet binnen, in een keurige staat. Nu op jacht naar een horloge dat er aan kan :+1:

8 likes

Oei :star_struck::scream:

1 like

Haha nee hoor je zegt het goed. Voor sommige is gewoon—> goud.

1 like

Een sub?

Lekker man!

1 like

Een snowflake of big block als ik er tegenaan loop en anders eerst een bb58

2 likes