Het Grote incoming topic Deel VII

Een van de mooiste Grand Seiko’s ooit gemaakts zelfs, dus zeker heel bijzonder :smile: Net als de Yamazaki! Ik kan je ook de Hibiki Japanese Harmony, The Chita, Hakushu, Nikka Coffey Grain (niet de Malt) en de Nikka from the Barrel (best bang for buck) aanraden mocht je een whisky verslaving hebben :blush:

2 likes

Heb ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

En ja, de meeste die je noemt heb ik geproeft. Op het moment heb ik niet zo veel Japans, aangezien ik ze te duur vind voor wat ze bieden, maar uiteraard heb ik nog wel ergens een flesje staan.

Over prijs/kwaliteit gesproken; deze Seiko biedt veel waarde voor wat hij kost. Tenminste dat vind ik😊

7 likes

Echt fantastisch. Absoluut “grail watch”!

Blijft een onwijs gaaf horloge. Veel plezier ermee.

1 like

Mooi hoor! Geniet ervan

1 like

Een leuk ding uit de jaren 90 om de honger even te stillen.

afbeelding

14 likes

Ja de meeste zijn erg prijzig maar het wel waard. Daarom de duurdere voor special occasions en de Nikka’s voor er bij :smile:

Maar Grand Seiko, ja dat is de beste prijs kwaliteitsverhouding die je maar kan vinden! Ook erg verslavend :wink:

8 likes

Heerlijk!

1 like

Altijd goed!

1 like

Gaaf! Benieuwd naar welke banden je er bij hebt en hoe die staan :clap:

Prachtig! Ik heb nog getwijfeld tussen deze en mijn SBGA293. Ze waren beide zo mooi, viel bijna niet tussen te kiezen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Cool!

Deze mooie Seiko uit januari ‘84 is vandaag binnen gekomen (foto’s niet van mij):

47 likes

Mooi!

Wow, over tijdloos ontwerp gesproken!

1 like

Check, eerste is binnen. :white_check_mark:

24 likes

OK ok geen livestream maar hij is wel binnen :slight_smile:
NA: Sinn 556 aquamarine

1 like

Tof!:+1:Gefeliciteerd!

1 like

Wow!!! Waar heb je deze gevonden? Mooie vangst, man!

1 like

Naast dat ik deze twee Pontiac Super Compressors al heb….

nog eentje incoming!

20 likes