Leuk vooruitzicht deze GS
Tsja, geen onderdeel van het plan. Maar het plan kwam ook niet lekker uit de verf.
Altijd al een 356 willen proberen, de koperen (of zalmkleurige) is een leuke bonus. Op H link bracelet, ik verwacht lekker te kunnen swappen!
Gaaf Siedo! Heerlijke dial
Dank je.
Ja, daar ben ik toch voor gevallen.
Ah die is cool! Ben benieuwd
Ik ook! Het is een fatty met 15mm hoog, maar hopelijk vergeef ik hem dat.
Die had ik voorbij zien komen. Mooi dat jij hem hebt opgepikt
Zojuist is mijn nieuwe Seiko afgeleverd. Ga het gelijk vieren met een drankje uit het land van herkomst
Het horloge is misschien niet heel bijzonder of exclusief, maar ik ben er evengoed hardstikke blij mee
Mooi zeg…van harte
Heel mooi, kreeg je de fles erbij van harte
Eufemisme van de week, nee, van het jaar! Prachtig man!
Ik heb de mijne net allemaal verkocht en gelijk spijt nu ik deze weer zie
Maarja: geen horloge meer ervoor dus het moest!
Blijft heerlijk zo’n Clover.
Een van de mooiste Grand Seiko’s ooit gemaakts zelfs, dus zeker heel bijzonder Net als de Yamazaki! Ik kan je ook de Hibiki Japanese Harmony, The Chita, Hakushu, Nikka Coffey Grain (niet de Malt) en de Nikka from the Barrel (best bang for buck) aanraden mocht je een whisky verslaving hebben
Heb ik
En ja, de meeste die je noemt heb ik geproeft. Op het moment heb ik niet zo veel Japans, aangezien ik ze te duur vind voor wat ze bieden, maar uiteraard heb ik nog wel ergens een flesje staan.
Over prijs/kwaliteit gesproken; deze Seiko biedt veel waarde voor wat hij kost. Tenminste dat vind ik😊
Echt fantastisch. Absoluut “grail watch”!
Blijft een onwijs gaaf horloge. Veel plezier ermee.
Mooi hoor! Geniet ervan
Een leuk ding uit de jaren 90 om de honger even te stillen.